کد خبر: ۱۷۲۰۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۱۶ مهر ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «من تمام زورم را در اين چند بازي گذشته زدم و سعي كردم خوب بازي كنم. اما دعوت نشدم و نمي‌‌توانم حرفي بزنم.»

598؛ مهدي كياني از جمله بازيكناني بود كه مي‌‌توانست در ليست كي‌روش قرار بگيرد چرا كه در اين فصل مهره‌اي تاثيرگذار براي تراكتورسازي بوده است.اما اين بازيكن جزو انتخاب‌هاي كارلوس كي‌روش نبود تا تراكتورسازي همان 2 نماينده را در تيم‌ملي داشته باشد. كياني مقابل راه‌آهن هم عملكرد خوبي داشت. او انتظار داشت ديده شود اما نشد! حالا اين هافبك فقط به فكر نشان دادن خودش در تراكتور و ليگ قهرمانان آسيا است و در واقع اميدي ندارد. به همين بهانه گفتگويي با كياني انجام داديم:

 

* بازي با راه‌آهن چطور بود؟

- بازي سختي بود و راه‌آهني‌ها هم خوب كار كردند. ما از اول محكم بازي كرديم و 2 گل زديم. همين 2 گل باعث شد راحت‌تر بازي كنيم.

 

* اما اواخر نيمه دوم باز هم حريف فشار آورد؟

- طبيعي بود چون راه‌آهن مي‌ خواست جبران كند. ما خيلي خوب دفاع كرديم و توانستيم باز هم در خارج از خانه 3 امتياز ارزشمند بگيريم. البته ما خيلي خوب گل زديم و در همان نيمه اول كار را تمام كرديم.

 

* با اين برد هواداران آشتي مي‌‌كنند؟

- صددرصد! مطمئن باشيد در بازي با فولاد خوزستان 70هزار نفر به وررزشگاه مي‌‌آيند و از تراكتورسازي حمايت مي‌‌كنند. اگر بتوانيم دربازي‌هاي آينده امتياز بگيريم، به صدر جدول مي‌‌رسيم.

 

* واقعا فكر مي‌‌كني تراكتور بتواند پايان نيم‌فصل صدرنشين شود؟

- ما 2 بازي در خانه داريم و اين مسئله به نفع ماست. بايد امتيازهاي خانگي را بگيريم و با يك بازي خوب جلوي استقلال اهواز در خانه‌اش امتياز بگيريم.

 

* اما 2 تا بازي خانگي تراكتور مقابل فولاد و استقلال است، كار سختي داريد؟

- قبول دارم اما با هواداران مي‌‌توانيم فولاد و استقلال را شكست دهيم. در حال حاضر تجربه‌مان بيشتر شده و مي‌‌توانيم در خانه خوب كار كنيم. فقط بايد حواس‌مان را جمع كنيم. فولاد و استقلال فوتبال بازي مي‌‌كنند و ما جلوي اين تيم‌ها راحت‌تر هستيم.

 

* براي باگشت كريميان به تركيب با كادرفني صحبت كرده بوديد؟

- وظيفه‌مان بود بامسئولان و كادرفني صحبت كنيم. بايد در سختي‌ها رفيق باشم، مهدي براي تراكتور زحمت كشيده. مهدي جلوي راه‌آهن هم خوب كاركرد و مثمرثمر بود. نبايد ازاين بازيكن با تجربه راحت بگذريم.

 

* ليست تيم‌ملي را ديدي؟

- بله، همانطور بود كه انتظار داشتم.

 

* چون تراكتورسازي نمايندگان كمي داشت؟

- به نظر من ليست تيم قبلي از خيلي وقت پيش مشخص شده بود.

 

* يعني كي‌روش بازي‌هاي ليگ را زيرنظر نداشت؟

- اگر كي‌روش ليگ را زير نظر مي‌‌گرفت حداقل يك نفر از فولاد صدرنشين دعوت مي‌‌كرد. چرا صدرنشين ليگ نبايد نماينده‌اي داشته باشد؟ كي‌روش ايران نبوده و مسلما خبر زيادي از ليگ نداشته.

 

* اما دستيارانش بازي‌ها را مي‌‌ديدند؟

- سرمربي تيم‌ملي مهم است و خودش بايد همه چيز را بررسي كند. به هر حال من احترام مي‌‌گذارم و الان هر حرفي بزنم دردي را دعوا نمي‌‌كند. كي‌روش وقتي هم بود هنگام بازي‌ها مي‌‌خوابيد!

 

* خيلي‌ها معتقد بودند، تو هم بايد دعوت مي‌‌شدي؟

- من تمام زورم را در اين چند بازي گذشته زدم و سعي كردم خوب بازي كنم. اما دعوت نشدم و نمي‌‌توانم حرفي بزنم. همانطور كه گفتم ليست تيم‌ملي از قبل تعيين شده بود.

 

* ولي لك از قبل در ليست نبود و مشخص است عملكردش باعث دعوتش شده است؟

- حامد خيلي خوب كاركرده و بايد دعوت مي‌‌شد. تيم‌ملي حق حامد است و واقعا خوب كار كرده. خدا را شكر حامد به تيم‌ملي دعوت شد تا زحماتش بي‌‌نتيجه نماند.

 

* فكر مي‌‌كني اگر بازيكن پرسپوليس و استقلال بودي دعوت مي‌‌شدي؟

- صددرصد به تيم‌ملي دعوت مي‌‌شدم. دوست ندارم از خودم تعريف كنم اما اگر همين بازي كه در تراكتور مي‌‌كنم را در پرسپوليس و استقلال مي‌‌كردم اولين نفر دعوت مي‌‌شدم. اما من به نظر كي‌روش احترام مي‌‌گذارم و براي تيم‌ملي و تمام بازيكنان آرزوي موفقيت مي‌‌كنم.

 

* كاظميان با كادرفني مشكل داشت؟

- من خبر ندارم، چطور؟

 

* اين بازيكن اخراج شده؟

- تازه اين خبر را شنيدم و نمي‌‌دانم چه اتفاقي افتاده. بايد ببينم چه اتفاقي افتاده و بعد در اين مورد صحبت كنم.

 

* راستي احمدزاده هم از شما تعريف كرده بود؟

- فرشاد بازيكن آينده‌داري است و اگر قدر خوش را بداند مي‌‌تواند در آينده به تيم‌ملي دعوت شود. من هم دوست دارم به بازيكنان جوان كمك كنم و برادر دلسوزي براي آنها باشم. خوشحالم احمدزاده به تيم‌ملي زير 22 ساله‌ها دعوت شده.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها