کد خبر: ۱۷۲۰۷۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۱۶ مهر ۱۳۹۲
هافبک جوان تیم فوتبال پرسپولیس که به نظر از تصمیات دایی ناراضی است، مذاکره ناخواسته ای با آبی ها داشته است.

598؛ بعد از ماجراي محروميت رضا حقيقي در بازي با سپاهان حرف و حديث‌هاي زيادي مطرح شد و کار به جايي رسيد که علي دايي در بازي با فجر سپاسي و صبا به او ميدان نداد. دايي هنوز سر ماجراي کارت گرفتن اين بازيکن مقابل گسترش فولاد ناراحت است و مي‌خواهد او را تنبيه کند!

 

اين در حالی است که حقيقي بارها گفته مراسم ازدواج برادرش يکشنبه بوده نه جمعه و دليلي نداشته او از روي عمد کارت بگيرد.

 

حقيقي که از نيمکت‌نشيني ناراحت است اعتقاد دارد که بايد بازي کند. اکثر کارشناسان هم معتقد هستند او بايد بازي کند و مي‌تواند مهره مثمرثمري باشد. اما دايي تشخيص داده از مهرداد کفشگري استفاده کند.

 

همين مسئله نيز انتقاداتي را در پي داشته اما دايي نمي‌خواهد کوتاه بيايد و همچنان به بازيکن مورد علاقه‌اش در راه‌آهن بازي مي‌دهد. حقيقي هم دلخور شده و بعد از بازي با صبا اين اختلاف عميق‌تر شد. چرا که دايي حتي دستور گرم کردن را به حقيقي نداد و اين بازيکن تا پايان بازي گرمکن به تن روي نيمکت نشسته بود.

 

پيش از اين بازي زمزمه‌هايي مبني بر جدايي حقيقي در نيم فصل شنيده مي‌شد و حتي اين بازيکن صحبت‌هايي با رويانيان انجام داد.

 

از يک منبع موثق شنيديم، باشگاه رقيب يعني استقلال خواهان رضا حقيقي است حتي گفته مي‌شود نماينده آبي‌ها در فرحزاد با حقيقي صحبت کرده. البته اين ديدار اتفاقي بوده و نماينده قلعه‌نویي‌ پيغام سرمربي استقلال را در اين فرصت به گوش حقيقي رسانده است.

 

قلعه‌نویي‌ هم در صحبتي که با اين بازيکن داشته از تمايلش براي جذب شماره 9 پرسپوليس‌حرف زده است. اما حقيقي هنوز هيچ تصميمي نگرفته چون با پرسپوليس‌ قرارداد دارد. او مي‌خواهد تا نيم فصل صبر کند تا ببيند دايي به او ميدان مي‌دهد يا نه؟

 

بعد از اعلام ليست تيم‌ملي حقيقي بيشتر ناراحت شد چون باز هم دعوت نشد و نمي‌خواهد نيمکت‌نشيني‌اش او را از جام‌جهاني دور کند.

 

استقلالي‌ها به غير از ميلاد غريبي، خواهان حقيقي هستند اما مسلما حقيقي در جمع آبي‌پوشان هم کار راحتي ندارد. چرا که بازيکناني همچون جواد نکونام، آندرانيک تيموريان و... در ميانه ميدان استقلال حضور دارند. به هر حال، اگر شرايط همين‌طور پيش برود حقيقي نيم فصل از پرسپوليس‌ جدا مي‌شود و شايد آبي‌پوش شود.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها