کد خبر: ۱۷۱۹۹۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۴     ۱۵ مهر ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان با بيان اين که نسبت به ليست دعوتي تيم ملي معترض هستيم، گفت: نسبت به نحوه انتخاب بازيکنان گله‌مند هستيم و منتظر جواب کادر فني تيم‌ملي در اين خصوص هستيم.
حسين فرکي اظهار کرد: وقتي ما ليگ را به عنوان يک اصل براي تيم ملي قرار مي‌دهيم، اين نحوه انتخاب بازيکنان و دعوت آنها به تيم‌ملي به اين معناست که اصلا ليگ معنايي ندارد.

به گزارش ايسنا،وي بيان کرد: من بارها هم اعلام کرده‌ام که تيم ملي براي ما در اولويت است و نظر سرمربي تيم ملي براي ما قابل احترام است و هميشه نيز از تيم ملي حمايت کرده‌ام. از اين به بعد هم حمايت خواهم کرد ولي اين گله را هم دارم که چرا بازيکني از تيم فولاد به تيم ملي دعوت نمي‌شود.

سرمربي فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: نسبت به اين موضوع که حق مجموعه‌اي به اين بزرگي ضايع شده است، گله‌مند هستيم و به اين صورت نيست که بگوييم آنها هر کاري که مي‌کنند، درست است. ضمن احترام به کادر فني تيم ملي، ما در اين بخش و نحوه انتخاب بازيکنان معترض هستيم و منتظر پاسخ آن‌ها هستيم که آيا حق فولادي که اکنون صدر جدول قرار دارد، داشتن حتي يک بازيکن در تيم ملي در بين 27 بازيکن است يا خير؟

وي گفت: من هميشه معتقدم که بايد به تصميمات کادر فني تيم‌ملي احترام بگذاريم اما بعد از اين بازيکنان ما با چه انگيزه‌اي کار کنند وقتي که ديده نمي‌شوند. آنها تاکنون اميدشان اين بوده است که نظر کادر فني تيم ملي را جلب کنند ولي کادر فني تيم ملي کجا است که نظرش جلب شود؟

فرکي بيان کرد: کادر فني تيم ملي يکسري بازيکنان را براي خودشان انتخاب کرده‌اند و در حال کار کردن هستند. پس با اين شرايط ما بايد بگوييم که ليگ نقشي در تيم ملي ندارد و خيال‌مان را راحت کنيم و با بازيکنان‌مان صحبت کنيم که کار خودشان را انجام دهند و به رسيدن به تيم ملي اميدوار نباشند.

وي افزود: بازيکناني ازجمله بختيار رحماني، مهرداد جماعتي و اسماعيل شريفات اين شايستگي را دارند که به تيم‌ملي دعوت شوند و حداقل به اين که ديده مي‌شوند، اميدوار شوند. به هر حال اين حق مسلم ما است که بازيکني در تيم ملي داشته باشيم و اين که اکنون بازيکني از فولاد به تيم ملي دعوت نشده نشان مي‌دهد که اصلا نگاه کادر فني تيم ملي به ليگ نيست.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان عنوان کرد: پس اين موضوع حاکي از اين است که رفتن سر تمرينات تيمها و ديدن بازي‌ها توسط دستياران کي‌روش، اصلا معنايي ندارد. اگر آنها نشسته‌اند و بازي‌ها را ديده‌اند، پس خواب بوده‌اند و آن چه فردوسي پور در برنامه "نود" نشان داد، درست بوده است. صحبت ما اين نيست که چه بازيکني انتخاب شده است، موضوع اين است که خود اين بازيکنان دعوت شده هم باتوجه به وضعيتي که از شروع ليگ تاکنون داشته اند، انتظار دعوت شدن به تيم ملي را نداشته‌اند. در مقابل اين بازيکنان عده‌اي ديگر در حال تلاش بودند که به چشم بيايند اما چه کسي بايد آنها را مي‌ديده است؟

وي اظهار کرد: به هر حال ما به سهم خودمان اين گله را نسبت به نحوه انتخاب بازيکنان تيم ملي داريم. مي‌دانم به تمام ليست‌ها ايرادي وارد است ولي تيم ما هيچ زماني به هيچ ليستي اعتراض نداشته است چرا که احساس مي‌کرديم که بازيکنان ما ديده خواهند شد. با اين شرايط خيلي چيزها ذهنيت من را تغيير داد که اينها بماند براي بعدها.

فرکي در ادامه درباره شرايط تيمش هم گفت: پس از ديدار مقابل نفت تهران و با توجه به تعطيلي ليگ به خاطر اردوي تيم ملي، استراحتي سه، چهار روزه به بازيکنان‌مان داديم و از فردا (16 مهرماه) تمرينات‌مان را براي ديدار آينده مقابل تراکتورسازي آغاز مي‌کنيم.

وي خاطر نشان کرد: شکست مقابل نفت تهران تاثيري در روحيه تيم نداشت چرا که فوتبال حرفه‌اي است. به نظرم ما عملکرد خوبي برابر نفت تهران داشتيم و خود گل‌محمدي هم گفت که تصور اين پيروزي را نداشته‌ام. به هر حال ما سه امتياز با ارزش اين بازي را از دست داديم. ما در چنين مواقعي نگاه مان به تيم هاي ديگر هم است و وقتي نتايج ساير تيم ها را نيز بررسي کرديم، متوجه شديم که در جدول خيلي تغيير ايجاد نشد ولي به هر حال گرفتن اين امتيازها مي تواند کمي جهش تيم را بيشتر کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها