کد خبر: ۱۷۱۹۹۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۱۵ مهر ۱۳۹۲
بازيکن تيم فوتبال سپاهان گفت: نگويند ليگ بي‌کيفيت است بلکه بگويند يکسري بازيکن خاص به تيم ملي دعوت مي‌شوند.
علي حمودي در مورد اينکه توقع نداشت به تيم ملي دعوت شود، اظهار داشت: نمي دانم چه بگويم و دليل اين مسئله را نمي دانم.

به گزارش فارس،وي در خصوص اينکه گلايه اي ندارد، عنوان کرد: مگر مي شود گلايه نداشته باشم؟ کسي که گلايه نکند بي خيال است. من از شرايطي که در سپاهان دارم راضي هستم و خوب کار مي کنم در نتيجه انتظار داشتم که به تيم ملي دعوت شوم. نمي خواهم بگويم که بي انگيزه شده ام اما بايد بگويم که وقتي بازيکنان مي بينند لحاظ نمي شوند مقداري انگيزه و شادابي خود را از دست مي دهند.

اين بازيکن ادامه داد: من هميشه دوست دارم براي تيمم خوب کار کنم و وقتي فهرست تيم ملي را ديدم اذيت شدم. با اين حال براي تيم ملي آرزوي موفقيت مي کنم و کسي نيست که دوست نداشته باشد تيم ملي به موفقيت نرسد. فقط از اينکه ديده نمي شوم ناراحتم ولي از کسي گلايه اي ندارم.

حمودي در خصوص اينکه انتظار مي رفت در مصدوميت خسرو حيدري به وي توجه مي شد، گفت: فقط بايد يک چيزي بگويم اينکه بازيکني دعوت شود ولي بدون حضور در تمرين تيم ملي خط بخورد براي من قابل تحمل نيست. قبل از بازي با کره جنوبي چنين شرايطي براي من پيش آمد و دوست ندارم ديگر اين اتفاق بيفتد. من هميشه با فوتبالم خودم را مطرح مي کنم. در ليست جديد تيم ملي بازيکناني بوده اند که کمتر بازي کرده اند اما ديده شده اند. من فقط حرفم اين است که نگويند ليگ بي کيفيت است بلکه بگويند بازيکنان تيم ملي عده اي خاص هستند و روي بقيه نظري نيست. اين طوري خيال بازيکناني مثل من که انتظار دعوت داريم راحت مي شود. ديگر خودمان را اذيت نمي کنيم.

حمودي در خصوص اينکه شايد آرزو مي کرد او هم دورگه بود تا بلکه ديده مي شد، گفت: شايد اگر سال گذشته در نيم فصل به هانوفر رفته بودم اکنون دعوت مي شدم اما قسمت اين بود که نروم و پدر و مادر هم ايراني هستند و دو رگه هم نيستم.

اين بازيکن در مورد اينکه استقلال به فينال ليگ قهرمانان آسيا نرسيد اظهار داشت: از اين مسئله خيلي ناراحت شدم. به هر حال دوستان من در اين تيم هستند و هواداران اين تيم را هم دوست دارم. دوست داشتم استقلال به فينال مي رسيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها