کد خبر: ۱۷۱۹۷۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۱۵ مهر ۱۳۹۲
بازيکن تيم ملي فوتبال گفت: اميدوارم فدراسيون فوتبال زمان بيشتري براي اردوها و ديدارهاي تدارکاتي تيم ملي در نظر بگيرد.
هاشم بيک ‌زاده در حاشيه تمرين امروز تيم ملي گفت: تمرينات خوبي را پشت سر مي‌گذاريم و هم براي بازي با تايلند آماده مي‌شويم و هم تيم براي جام جهاني اردوهاي خود را پشت سر مي‌گذارد.

به گزارش تسنيم،وي درباره بازي هفته آينده با تايلند گفت: فکر کنم استخوان‌بندي تايلند همان تيم بوريرام باشد چرا که بيشتر بازيکنان تايلندي آن تيم ملي‌پوش بودند. اميدوارم با يک بازي خوب بتوانيم سه امتياز را مقابل اين تيم کسب کنيم.

بازيکن تيم ملي تصريح کرد: از نظر بدني مشکلي ندارم و آماده هستم تا در خدمت تيم ملي باشم اما از فدراسيون مي‌خواهم به گونه‌اي برنامه‌ريزي کند تا زمان بيشتري در اختيار بازيکنان و مربيان تيم ملي باشد تا براي جام جهاني آماده شويم.

بيک‌زاده خاطرنشان کرد: بعد از آنکه با کره بازي کرديم تصور مي‌کنم اين تيم تاکنون 7،8 بازي قوي انجام داده و بايد براي تيم ايران نيز شرايط مناسب آماده شود.

وي ادامه داد: شرايط به گونه‌اي بود که بدون بازي تدارکاتي به مصاف تايلند مي‌رويم. مقابل اين تيم کار آساني نداريم همانطور که در ليگ قهرمانان آسيا مقابل نماينده اين کشور بازي آساني نداشتيم اما معتقدم مي‌توانيم 3 امتياز را کسب کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها