کد خبر: ۱۷۱۹۶۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۱۵ مهر ۱۳۹۲
بشار اسد:
رئیس جمهور سوریه در دیدار با فرستاده رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد دمشق هرگز از اصول و آرمان‌های ملی خود دست بر نخواهد داشت.
به گزارش گروه بین ‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه النشرة؛ بشار اسد رئیس جمهور سوریه تاکید کرد حوادثی که سوریه شاهد آن است نه تنها هرگز نحوه تعامل مردم با برادران فلسطینی مقیم این کشور را تغییر نداده و نخواهد داد بلکه دو  طرف را در برخورد با حملات تروریسی‌ای که با آن مواجه هستند منسجم تر می‌کند.

وی در دیدار با فرستاده شخصی محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و عباس زکی عضو کمیته مرکزی جنبش فتح افزود: حملات وحشیانه ای که علیه سوریه صورت می‌گیرد هرگز تغییری در اصول و آرمان‌های این کشور ایجاد نخواهد کرد و مسئله فلسطین و پایبندی به حقوق مشروع مردم فلسطین همچنان از اولویت‌های درجه یک سوریه به شمار می‌رود.

از سوی دیگر عباس زکی عضو کمیته مرکزی جنبش فتح تاکید کرد هدف قرار دادن سوریه یعنی هدف قرار دادن همه ملت‌های عربی چرا که از بین بردن امکانات مردم سوریه و ارتش این کشور در چارچوب نقشه  بزرگ‌تری صورت می‌گیرد که با هدف تجزیه کشورهای منطقه و تضعیف آن در جهت خدمت به منافع اسرائیل طراحی شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها