کد خبر: ۱۷۱۸۹۸
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۱۵ مهر ۱۳۹۲
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تیم ملی در دیدارهای تدارکاتی از سایر رقبای خود عقب مانده است گفت: ترکیب تیم ملی تایلند مقابل ما همان ترکیب بوریرام در دیدار لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال است.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم بیک زاده در حاشیه دومین تمرین عصر تیم ملی ایران در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: از روز گذشته تمرینات خود را آغاز کرده ایم و تلاش می کنیم که انجام می دهیم خود را برای دیدار مقابل تایلند آماده کنیم. ترکیب تیم ملی تایلند استخوان بندی همان تیم بوریرام است که مقابل استقلال قرار گرفت و فکر می کنم با چند تغییر همان بوریرام مقابل ما قرار گیرد.

وی شرایط جسمی خود را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: مشکل مصدومیت ندارم و از هر لحاظ آماده هستم تا با صلاح دید کادر فنی در دیدار مقابل تایلند در ترکیب قرار گیرم.

بیک زاده نبود بازی های تدارکاتی را مشکل اصلی تیم ملی دانست و افزود: بعد از بازی ای که با کره انجام دادیم کره ای ها 6 یا 7 بازی تدارکاتی مقابل تیم های بزرگ دنیا انجام دادند اما ما نتوانستیم یک بازی تدارکاتی انجام دهیم.

وی تاکید کرد: خوب می شد اگر می توانستیم قبل از دیدار با تایلند یک دیدار دوستانه با تیمی برگزار کنیم که شرایط آن مشابه با تیم تایلند باشد. باید تا قبل از جام جهانی و شروع جام ملت‌های آسیا دیدارهای تدارکاتی را برگزار کنیم و تیم ملی کشورمان با آمادگی بسیار بالا در این دو جام معتبر با قدرت ظاهر شود.

مدافع ملی پوش تیم فوتبال استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که با برگشتن مهرداد پولادی آیا در ترکیب اصلی باقی خواهد ماند یا خیر گفت: بازی کردن من یا پولادی بستگی به نظر سرمربی دارد و  آقای کی‌روش تصمیم می گیرد چه کسی در ترکیب قرار گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها