کد خبر: ۱۷۱۸۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۱۵ مهر ۱۳۹۲
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: برگزاری نظرسنجی درباره رابطه با آمریکا باعث تنش در جامعه می‌شود و قطعا چنین کاری بازی «باخت ـ باخت» برای مردم است و سودی برای دولت و مردم ندارد.
امیرعلی آزادی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن مخالفت با انجام نظرسنجی برای مذاکره با آمریکا گفت: در شأن ریاست جمهوری نیست که برای مذاکره با آمریکا به دنبال نظرسنجی باشد.

وی افزود: ما معتقدیم که نظرسنجی هر 4 سال یکبار و آن هم با رای مستقیم مردم صورت می‌گیرد و اینکه دولت بخواهد در هر مسئله‌ای نظرسنجی کند قطعا قابل قبول نخواهد بود.

این دانشجوی دانشگاه تهران با تنش‌زا بودن چنین اقدامی در جامعه گفت: چرا این افراد می‌خواهند با انجام چنین کاری مردم را در مقابل هم قرار دهند قطعا این اقدام باعث ایجاد تنش در جامعه خواهد شد. قطعا چنین اقدامی بازی رسانه‌ای حامیان دولت است تا مخالفان خود را مخالفان مردم نشان دهند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران تصریح کرد: هر جامعه‌ای قانونی دارد و مسئولان ما باید بدانند که اداره مملکت با نظرسنجی ممکن نخواهد بود.

آزادی در پایان با عجولانه‌خواندن طرح نظرسنجی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد چنین تصمیمی از پختگی لازم برخوردار نیست چرا که ما می‌دانیم همه مردم بر اصول انقلاب اسلامی پایبند هستند و ما نمی‌توانیم بر اصول نظرسنجی کنیم. من معتقدم چنین اقدامی بازی «باخت-باخت» برای مردم خواهد بود و نه سودی برای دولت و نه سودی برای مردم خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها