کد خبر: ۱۷۱۶۸۵
زمان انتشار: ۲۱:۳۶     ۱۴ مهر ۱۳۹۲
مدافع تيم ملي ايران گفت: ملي‌پوشان استقلال سختي زيادي را متحمل شدند.
اميرحسين صادقي مدافع ملي‌پوش استقلال در خصوص ديدار تيم ملي ايران مقابل تايلند در مرحله مقدماتي جام ملت هاي 2015 آسيا گفت: بايد با اين تيم در ابتدا در تهران بازي کنيم و سپس يک ماه ديگر يک بازي سخت را هم به ميزباني آنها خواهيم داشت. اميدواريم در اين برهه حساس بتوانيم با موفقيت از اين دو ديدار خارج شويم.

به گزارش فارس،وي در مورد تعطيلي باشگاه‌ها گفت: تعطيلي ليگ و برگزاري اردوي تيم ملي مي‌تواند حتي به تيم‌هاي باشگاهي هم کمک کند چرا که بازيکنان باشگاهي در اردوهاي تيم ملي مي‌توانند به آماده‌سازي خود برسند.

صادقي در مورد حاشيه‌سازي عرب‌ها درباره خليج فارس گفت: به عنوان يک ورزشکار ايراني کشوري که چند سال بيشتر نيست که خودش را مطرح کرده، به رسميت نمي‌‌شناسد. خليج فارس بيش از دو هزار سال است که در نقشه‌هاي ايران موجود است و عرب‌ها هم چون چاق هستند و غذاهاي چرب زياد مي‌خورند توهم عربي زده‌اند.

مدافع تيم ملي فوتبال ايران درباره جو تيم ملي گفت: تازه جلسه اول است کار را آغاز کرده‌ايم اميدوارم مثل هميشه جو خوبي باشد و مانند بازي‌هاي قبلي تماشاگران نيز از ما حمايت کنند.

صادقي يادآور شد: 6- 7 بازيکن استقلال امسال خيلي سختي کشيدند. در آسيا بوديم و حالا هم جام ملت‌ها را در پيش داريم و در سال جام جهاني فشار زيادي را متحمل شديم. اميدوارم در هر حال ليگ خوبي را هم داشته باشيم تا با اين وضعيت به تيم ملي هم کمک شود.

وي در خصوص ديدار با تايلند گفت: آنها ديگر تيم 10 سال پيش نيستند که بتوانند به راحتي چندين گل به ثمر برسانند. تيم‌هاي باشگاهي تايلندي تا يک چهارم نهايي ليگ قهرماني آسيا صعود کرده‌اند و اين نشان از قدرت آنها دارد.

صادقي در پايان در خصوص اينکه آيا تيم ملي شانسي به جام جهاني رفته است، گفت:چنين چيزي صحت ندارد و ما براي صعود زحمات زيادي را متحمل شديم.

وي در مورد اينکه بازيکنان استقلال اين حرف را زده‌اند، يادآور شد: من اولين بار است چنين صحبتي را مي‌شنوم و خبر ندارم چه کسي اين حرف را زده است اما شايد بازيکني اين حرف را زده است که خودش در تيم ملي نيست.

وي در پايان در مورد اينکه آيا بدون ديدار تدارکاتي، در بازي‌هاي رسمي حاضر شدن سخت نيست، گفت: مربيان حتما صلاح ديده‌اند که بدون بازي‌هاي تدارکاتي در اين رقابت‌ها حاضر شويم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها