کد خبر: ۱۷۱۶۵۸
زمان انتشار: ۲۰:۳۸     ۱۴ مهر ۱۳۹۲
سرمربي رئال مادريد از مهاجم جوان تيمش پس از پيروزي مقابل لوانته تمجيد کرد.
کارلو آنچلوتي بر تلاش بازيکنانش در پيروزي سه بر دو شب گذشته مقابل لوانته تأکيد کرد و اظهار داشت: اين پيروزي بسيار مهم است زيرا بسيار سخت به دست آمد. ما هرگز از تلاش دست نکشيديم و تا پايان بازي جنگيديم. در نيمه دوم شايسته پيروزي بوديم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: نيازي نيست عملکرد موراتا و خسه مرا متقاعد کند؛ من به آنهاد اعتماد زيادي دارم. آنها براي تيم بسيار عالي کار کردند. اعتماد من به آنها پيش از اين هم بسيار زياد بود.

سرمربي ايتاليايي خاطرنشان کرد: موراتا به اندازه کافي خوب است تا در ترکيب اصلي به کار گرفته شود. او به اندازه بنزما تجربه ندارد اما جوان و بسيار باانگيزه است و توانايي‌هاي زيادي در زمين دارد. موراتا براي ما بسيار مهم است و کارش را بسيار خوب انجام مي‌دهد.

وي اضافه کرد: نيمه اول خيلي خوب نبود اما نيمه دوم کاملا متفاوت بود. بايد تمرکز بيشتري داشته باشيم، ما دو بار عقب افتاديم و بازي بسيار پيچيده بود اما تيم تلاش زيادي کرد تا بازي را برگرداند.

آنچلوتي تأکيد کرد: بايد نسبت به عملکردمان انتقاد داشته باشيم. از نظر تکنيکي و تاکتيکي خيلي خوب نبوديم. با اين حال واکنش تيم در پايان بازي بسيار خوب بود. وقتي بازيکنان بازي را برگرداندند، معنيش اين است که مي‌توانيم پيشرفت کنيم و بايد پيشرفت کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها