کد خبر: ۱۷۱۶۵۳
زمان انتشار: ۲۰:۳۳     ۱۴ مهر ۱۳۹۲
مربي دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بين مايلي‌کهن و دايي حق را به دايي مي‌دهم.
بهزاد غلامپور در خصوص بازي با صباي قم اظهار داشت: به نظر من بازي خيلي خوب و منطقي‌اي را مقابل صباي جوان و باانگيزه برگزار کرديم و از زمين و هوا آنها را تحت فشار قرار داديم. ما مي‌توانستيم با گل‌هاي خيلي زياد به سه امتياز برسيم اما شانس يار ما نبود و من مطمئنم با همين بازي‌ها در ديدار‌هاي آينده قطعا شانس به ما رو خواهد کرد و گل هم مي‌زنيم.

به گزارش فارس ، وي درباره خط خوردن عليرضا حقيقي از ليست تيم ملي نيز گفت: ما چهار دروازه‌بان داريم ولي باور کنيد وقتي ديدم اسم عليرضا حقيقي در ليست تيم ملي نيست خيلي ناراحت شدم! اما براي حقيقي دنيا به آخر نرسيده او وقت دارد و مطمئن باشيد به تيم ملي دعوت مي‌شود. علي باتجربه و جوان است اما ما الان دروازه‌باني مثل نيلسون را داريم که خوب کار مي‌کند و فقط مي‌توانيم يک دروازه‌بان در زمين قرار دهيم و آن هم نظر علي دايي است. انشاءالله در اردوي بعدي نيز حقيقي به تيم ملي دعوت مي‌شود.

غلامپور درباره مسائل حاشيه‌اي پيش‌آمده در بازي با صبا و درگيري‌هاي لفظي دايي و مايلي‌کهن گفت: من زياد دوست ندارم در اين باره حرفي بزنم اما حق را به علي دايي مي‌دهم نه اينکه من مربي پرسپوليس هستم من مثل همه نظرم را گفتم.

غلامپور در مورد بي‌حال شدنش در بازي با صبا نيز گفت: وقتي که پرسپوليس گل زد يک دفعه بلند شدم و ديگر به دليل سرگيجه هيچ چيزي متوجه نشدم. وقتي که خواستم سمت نيمکت بيايم به يکباره افتادم و چشم‌هايم سياهي رفت. نمي‌دانم فشارم افتاد. به خاطر گل بود يا به خاطر دايي. خلاصه‌ اگر صحنه بدي بوده و يا کسي را اذيت کرده‌ام عذرخواهي مي‌کنم. بالاخره شيوه خوشحالي من هم اينطور است.

وي در پايان در پاسخ به اين سوال که باور مي‌کردي مايلي‌کهن آنطور به سمت دايي حمله‌ور شود گفت: باور کنيد نه شايد براي اولين بارم بود اين صحنه را ديدم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها