کد خبر: ۱۷۱۶۴۹
زمان انتشار: ۲۰:۳۰     ۱۴ مهر ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: از علي دايي مي‌خواهم که در برابر اتفاقات اخير خويشتن‌دار باشد چون ما به تمام وجود او براي موفقيت پرسپوليس نياز داريم.
محمد رويانيان ابتدا در خصوص درخواست برخي بازيکنان مثل ميلاد غريبي و رضا حقيقي براي جدايي از پرسپوليس در نيم‌فصل گفت: درباره اين موضوعات بايد علي دايي نفر اول کادر فني مان نظر بدهد و تصميم ايشان براي ما بسيار مهم است.

به گزارش فارس ، وي افزود: اما ما با اين بازيکنان يک يا دو ساله قرارداد بسته‌ايم و آنها را استخدام کرديم تا به پرسپوليس کمک کنند. حالا نيمکت‌نشيني و يا بازي نکردن هم با نظر کادر فني است اما اينها بچه‌هاي خوبي هستند و هر تصميمي که دايي بگيرد ما تابع او هستيم.

وي درباره مشکلات به وجود آمده بين محمد مايلي‌کهن و علي دايي نيز گفت: از همين رسانه از آقاي دايي مي‌خواهم اگر سخت هم باشد مقابل اتفاقات اخير سکوت کند و وارد دعوا نشود.

وي افزود: به زودي با دايي در اين باره حرف خواهم زد و مي‌خواهم از او که بيشتر خويشتن‌دار باشد. دايي سرمربي پرسپوليس 35 ميليون هواداري است و هواداران دوست دارند که علي دايي با آرامش کار خود را دنبال کند.

وي افزود: ما دايي را احتياج داريم و هرگز دوست ندارم حتي يک دقيقه تمرکز ايشان به هم بخورد به همين دليل من باز هم از دايي مي‌خواهم که خويشتن‌دار باشد و در برابر اتفاقات اخير ديگر عکس‌العملي نشان ندهد. بالاخره ما تصميم گرفته‌ايم و کادر فني بسيار خوبي آورده‌ايم و خدايي ناکرده دوست ندارم حتي يک ثانيه تمرکز دايي به هم بخورد چون ما مي‌خواهيم ان‌شاء‌الله امسال سال خوب و موفقي را براي هواداران‌مان داشته باشيم. البته شايد اين درخواست من از دايي کمي سخت باشد اما از ايشان مي‌خواهم که خويشتن‌دار باشد.

رويانيان با حمايت از دعوت مهرداد پولادي به تيم ملي گفت: لطف خدا، تلاش همگاني و غيرت و تعصب پولادي اين بازيکن با ارزش و با کيفيت به فوتبال برگشت. مطمئنا مهرداد پولادي توانمندي‌هايي دارد که کي‌روش او را به تيم ملي دعوت کرده است مثل همه بازيکنان ديگر پرسپوليس.

وي افزود: پولادي را چند ماه صبورانه مداوا کرديم، از لحاظ روحي و رواني مراقب بوديم خدشه‌اي به او وارد نشود و به نظرم کي‌روش هم بهترين کار ممکنه را کرد و حالا مي‌توانم بگويم مثل همه ستاره‌هاي ايران و بازيکنان خوبمان پولادي يکي از بهترين‌هاي تيم ملي در جام جهاني خواهد بود.

رويانيان ادامه داد: پولادي زحمت زيادي کشيده است و جا دارد از همه پزشکاني که او را مهيا کرده‌اند تشکر کنم. به نظرم تيم ملي بايد از ما تشکر کند که اين بازيکن خوب را اين طور آماده کرديم و دوباره تحويل تيم ملي داديم، من مطمئنم پولادي با آمدنش به جمع ساير بازيکنان دايي و حضورش در تيم ملي ارزش‌هاي خود را نشان مي‌دهد و همه به جاي انتقاد کي‌روش را تشويق مي‌کنند. ما بازيکن ارزشي، با غيرت و با تعصب مثل پولادي کم داريم البته نمي‌خواهم خدايي ناکرده به هيچ بازيکني بخواهم بي‌احترامي کنم چون همه بازيکنان ايران باغيرت و تعصب هستند و يکي از بهترين‌هايشان پولادي است.

رويانيان در پايان خاطر نشان کرد: من اميدوارم که پولادي به روزهاي اوج خودش برگردد و با برنامه‌هايي که براي او در نظر دارم بتواند مثل هميشه براي پرسپوليس و تيم ملي مؤثر باشد تا اين جوان خوب کشورمان با بازگشتش مجددا شادي را به دل هواداران پرسپوليس و تيم ملي ايران هديه دهد. پولادي پسر پرسپوليس و ايران است و خيلي خوشحال شدم که او را در تيم ملي ديدم. البته شايد بازيکنان ديگري داشتيم که شايستگي حضور در تيم ملي را داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها