کد خبر: ۱۷۱۴۸۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۱۴ مهر ۱۳۹۲
خسرو حيدري يکي از ضعيف‌‌ترين بازيکنان استقلال در ديدار مقابل اف سي سئول بود و عملکرد نامطلوب او به شکلي بود که قلعه‌نوعي تصميم گرفت بين دو نيمه هافبک راست تيمش را تغيير بدهد.

598،خسرو حيدري يکي از ضعيف‌‌ترين بازيکنان استقلال در ديدار مقابل اف سي سئول بود و عملکرد نامطلوب او به شکلي بود که قلعه‌نوعي تصميم گرفت بين دو نيمه هافبک راست تيمش را تغيير بدهد.

 

اما عملکرد ضعيف خسرو بخاطر ضعف فني نبود،‌ بلکه به آسيب‌ديدگي مربوط مي‌شود که مدتهاست او را اذيت مي‌کند. وقتي حيدري صبح روز بازي به کلينيک باشگاه مي‌رود تا به زور آمپول و انجام شدن تمهيدات ويژه پزشکي به زمين برود ديگر چه انتظاري مي شود از او داشت.

 

نکته قابل توجه اينکه دکتر نوروزي هم شب قبل از بازي خسرو را براي حضور در ميدان تاييد نکرد و حتي طي مصاحبه‌اي به اين موضوع اشاره داشت که تصميم بر عهده قلعه‌نوعي است.

 


هنوز 15 روز نمي‌گذشت که عضله ران حيدري دچار خونريزي شده بود که کارپزشکي که مي‌دانست طول درمان آسيب‌ديدگي به اين شکل بايد بيشتر باشد در گزارش خود حيدري را به صورت صددرصد تاييد نکرد تا با نظر قلعه‌نوعي هافبک راست آبي‌پوشان به زمين برود و پس از عملکردي ضعيف و دور از انتظار بين دو نيمه جاي خود را به بازيکن ديگري بدهد. شايد بهتر بود قلعه‌نوعي روي حيدري هم مانند آندو و نکونام حساب باز نمي‌کرد و ظرف يک هفته فرصتي که داشت جانشين خوبي براي او پيدا مي‌کرد. بازي نکردن خسرو بهتر بود تا با آسيب ديدگي به ميدان برود و با وجود اينکه پيش‌بيني مي‌شد مصدوميتش شدت يابد، در زمين حتي ناي راه رفتن هم نداشته باشد.

 

روزنامه نود

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها