کد خبر: ۱۷۱۴۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۷     ۱۷ مرداد ۱۳۹۰
برخي نمايندگان مجلس به جاي انجام رسالت نمايندگي، تكاپوي زودهنگام خود را براي عبور از فليتر دموكراسي و كسب مجدد رضايت مردم آغاز كرده‌اند، در حالي كه ملت غيور و با بصيرت ايران ثابت كرده‌اند كه اسير پروپاگاندا نشده و نمايندگان خود را با كارنامه واقعي آنها در خانه ملت مي‌سنجند.
فارس: رهبر معظم انقلاب اسلامي سال 90 را به جهاد اقتصادي نامگذاري كردند. جهاد از ريشه ج.هـ.د به معناي تلاش و كوشش و در اسلام به عنوان يكي از فروع دين، معناي مبارزه براي دفاع از اسلام و دين را به تن كرده است.

با توجه به مصادف بودن سال جهاد اقتصادي با سالي كه قرار است در آخرين روزهاي آن انتخابات مجلس نهم شوراي اسلامي برگزار شود، تفكيك جهاد اقتصادي از جهاد انتخاباتي امري ضروري به نظر مي‌رسد چراكه انتظار از نمايندگان محترم مجلس جز اين نيست كه با بررسي خلأ‌هاي قانوني بخش توليد در كشور راه‌هاي منتهي به سرمايه‌گذاري در مسير مبارزه با تهاجم اقتصادي دشمن را باز و در نهايت علاوه بر پيشرفت اقتصادي كشور مطابق با چشم‌انداز بيست‌ساله، معضل بيكاري جوانان را نيز برطرف كنند. اما زماني كه اين امر و تكليف مهم نمايندگان جاي خود را به تبليغات انتخاباتي زود هنگام مي‌دهد، حق مردم از اين واقعيت چيزي جز نگراني نخواهد بود.

در روزهاي اخير شاهد بوديم كه برخي نمايندگان مجلس هشتم اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا به جاي انجام رسالت نمايندگي مردم، تكاپوي زودهنگام خود را براي عبور از فليتر دموكراسي و كسب مجدد رضايت مردم، آغاز كرده‌اند در حالي‌كه ذكر اين نكته مهم كه ملت غيور و بابصيرت ايران ثابت كرده‌اند اسير پروپاگاندا(propaganda) نشده و نمايندگان خود را با كارنامه واقعي آنها در خانه ملت مي‌سنجند، ضروري به نظر مي‌رسد.

اينكه برخي نمايندگان با مقوله جهاد اقتصادي به طور شعاري برخورد كنند و در همايش‌هاي تبليغاتي كه ببيشتر به اسم يادواره شهدا و همايش‌هاي سياسي برگزار مي‌شود، بنرهاي تبليغاتي خود نمايان كنند، با آنچه مردم از اين نمايندگان خواسته بودند، مغايرت عيني و ذاتي دارد.

لذا لازم است نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي در‌ ماه‌هاي منتهي به انتخابات مجلس نهم، با اتخاذ تدابير مردم‌پسند و پيروي از رهنمون‌هاي رهبر معظم انقلاب كه تبليغات زود‌هنگام انتخاباتي را منع فرموده‌اند، زمينه معطل شدن پروژه‌هاي اقتصادي و كندشدن روند خدمت رساني به مردم كه قطعا و يقينا خواست دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي است را فراهم نكنند تا ‌در امر خدمت‌رساني به مردم و رسالت نمايندگي ملت ايران در پيشگاه خداوند تبارك و تعالي سربلند باشند.

-------------------------------
يادداشت از مهدي مشكيني
-------------------------------
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها