کد خبر: ۱۷۱۴۱۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۱۴ مهر ۱۳۹۲
کرمی:
رئیس سازمان لیگ تکواندو گفت: امروز ـ یک‌شنبه ـ قرار است جلسه‌ای بین مسئولان تیم استیل‌ البرز و فدراسیون برگزار شود تا سرانجام تکلیف استیلی‌ها برای حضور در لیگ‌ برتر مشخص شود.
به گزارش خبرگزاری فارس،‌ مسابقات لیگ برتر تکواندو در حالی قرار است از 29 مهرماه با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، استیل البرز، پاس قوامین ناجا، سلحشور البرز، شهرداری شهر اندیشه، شهرداری ورامین، شرکت ملی حفاری و مجتمع فرهنگی جوانه برگزار شود که این روزهای شنیده می‌شود که تیم استیل البرز در آستانه آغاز مسابقات لیگ برتر تصمیم به کناره گیری از مسابقات لیگ‌برتر دارد.

محمد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: تا به امروز 8 تیم در لیگ برتر ثبت ‌نام و ورودی خود را نیز برای حضور در لیگ پرداخت کرده‌اند. ما تصمیم داشتیم لیگ برتر را امسال زودتر آغاز کنیم، اما با توجه به وابستگی مستقیم برخی‌ از تیم‌‌ها به ارگان‌های دولتی، مسئولان باشگاه‌ها از ما خواستند تا منتظر شویم انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود و پس از آن که تکلیف مدیران باشگاه‌ها که مشخص شد، آنها نیز برای حضور در لیگ اعلام آمادگی خواهند کرد که خوشبختانه این اتفاق نیز رخ داد.

وی افزود: بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های کشورهای اسلامی به ترتیب برگزار شد و تکواندوکاران درگیر این رقابت‌ها بودند و به همین دلیل ما منتظر شدیم تا این رقابت‌ها به پایان برسد تا پس از آن مسابقات لیگ برتر را آغاز کنیم. با برنامه ریزی که انجام داده‌ایم قرار است مسابقات لیگ برتر از 29مهر‌ماه آغاز شود.

رئیس سازمان لیگ تکواندو در پاسخ به این سؤال که آیا تیم استیل البرز اعلام کرده که تمایلی به حضور در لیگ برتر ندارد؟ گفت: روز گذشته(شنبه) جلسه‌ای با مسئولان تیم استیل البرز برگزار شد و آنها اعلام کردند که تمایلی برای حضور در لیگ برتر ندارند، اما پس از اینکه صحبت‌ها بین ما و آنها مطرح شد تصمیم به این صورت شد که امروز جلسه‌ای در فدراسیون برگزار شود و تکلیف تیم استیل‌البرز روشن شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سرانجام تیم حفاری بدهی  بازیکنان فصل گذشته خود را پرداخت کرد یا خیر، اظهار داشت: خوشبختانه مسئولان باشگاه ملی حفاری با بازیکنان سال گذشته خود به صورت کامل تسویه و حتی بدهی خود را نیز به فدراسیون پرداخت کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها