کد خبر: ۱۷۱۳۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۱۷ مرداد ۱۳۹۰
به گزارش خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، به مناسبت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار پیامی صادر کرد که در آن آمده است: هفدهم مردادماه هر سال یادآور اراده محکم و استوار و عمل مجاهدانه انسانی است که برای بازگویی حقیقت جان خود را فدا کرد و شهادتش روز خبرنگار را رقم زد. به راستی این روز نماد اراده انسان‌هایی است که با الهام از پیام‌رسان کربلا رسالت خطیر واگویی شجاعانه واقعیت‌های صحنه مبارزه حق و باطل را برعهده گرفته، پرده ظلم و اختناق را دریده و همچون مشعلی فروزان با نورافشانی جامعه را به سوی حقیقت سوق می‌دهند.

این پیام می‌افزاید: در وادی خبرنگاری چه باشکوه است جانبازی مجاهدانی که برای ثبت صحیح تاریخ از خون خود مایه می‌گذارند و در آسمان بلند ایثار و شهادت نام خوش را بلند آوازده و جاودان می‌سازند درود و سلام خداوند متعال به روان پاک‌شان باد.

در ادامه این پیام آمده است: آنچه امروز در جنگ نرم با دشمنان بشریت به جامعه اطلاع‌رسانی، رسانه‌ها و به ویژه خبرنگاران کمک می‌کند تا حقایق جنگ فقر و غنا، نبرد حق و باطل و ندای اسلام ناب محمدی(ص) را بازگو کنند و در غبار فتنه‌ها و تزویرها، واقعیات اسلام و انقلاب را به گوش جهانیان برسانند دو خصلت برجسته‌ایست که در این شهدا متبلور است. ویژگی اول «بصیرت». یعنی خوب دیدن و درست دیدن صحنه است. آنها گرفتار محدودنگری و بازبینی حوادث در عرصه محدودی که اتفاقی به چشم می‌خورد نبودند و هر حادثه را در پیوندهای بزرگ جهانی و رابطه آن را با جبهه مستضعفان و مستکبران می‌دیدند و ویژگی دوم خون‌نگاران شهید، «صراحت شجاعانه است در بیان آنچه دیده‌اند».

نقدی در پایان این پیام تاکید کرد: درود به همه خبرنگارانی که عزم خود را بر ادامه این راه نورانی جزم کرده‌اند و امروز که دشمنان با غول‌های رسانه‌ای و اپراتوری‌های خبری و با سلاح جعل و تزویر، به جنگ بشریت آمده‌اند با وجود همه کمبودها و غربت‌ها، شجاعانه در مقابل همه این قوای جهل قد برافراشته‌اند. غیورانی که چون پیشتازان شهیدتان برای تحقق آرمان‌های بلند اسلامی از همه چیز گذاشته‌اید و تمامی ظرفیت خود را در عرصه جنگ نابرابر در مقابله با توطئه‌های پیچیده استکبار جهانی و تبیین خط نورانی ولایت به پرچمداری امام خامنه‌ای عزیز بکار گرفته‌اید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها