کد خبر: ۱۷۱۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۱۷ مرداد ۱۳۹۰

پس از آنكه به‌دنبال اعلام موجوديت جبهه پايداري و مشخص شدن عقبه و پايگاه اجتماعي وسيع اين جبهه، برخي از جريان‌ها اقدام به خبرسازي‌هاي محفلي كرده بودند، در نهايت يكي از اين خبرها سر از يك سايت خبري درآورد.

به گزارش 598 به نقل از رجانيوز، يك سايت خبري مدعي شد كه "صادق محصولي كه به نوعي یکی از چهره های شاخص  جبهه پايداري محسوب شده و برخی وی را لیدر اقتصادی این جبهه می دانند اخيرا در جلسه ای 2 ساعته گزارشي از روند فعاليت جبهه پايداري به دكتر احمدي نژاد ارائه نموده است. به گفته منابع آگاه بعد از اين جلسه احمدي نژاد دستور شفاهی همكاري اعضاي هيئت دولت و استانداران با جبهه پايداري را ابلاغ كرده است."

اين ادعاي كذب در حالي مطرح مي‌شود كه محصولي پس از كنار رفتن از دولت ارتباطي با رئيس‌جمهور نداشته است.

انتشار اين خبر در شرايطي است كه در طي دو هفته گذشته اين خبرسازي در برخي محافل انجام شده و افرادي مدعي شده بودند كه تشكيل جبهه پايداري يكي از سناريوهاي احمدي‌نژاد براي انتخابات آينده است.

منتشركنندگان اين خبر كه ادعاي ارزش‌گرايي دارند، در حالي به‌راحتي اين خبر كذب را منتشر كرده‌اند كه جبهه پايداري مرزبندي صريح و شفافي با جريان‌هاي فتنه و انحرافي كرده و با اعلام موجوديت اين جبهه، هر دو جريان مزبور و متعلقين به آن‌ها با يك شوك شديد سياسي مواجه شدند.

اشرافيت آيت‌الله مصباح يزدي و آيت‌الله خوشوقت بر فعاليت‌هاي اين جبهه به‌عنوان دو عالم برجسته ديني كه بصيرت و حساسيت‌هاي آن‌ها در قبال جريان‌هاي ضد ديني، ضد انقلاب، فتنه و انحرافي زبانزد است، همچنين حضور افرادي كه داراي مرزبندي صريح در اين جريان‌ها هستند و براي مقابله با آن‌ها هزينه‌هاي قابل توجهي داده‌اند، ترفند محافل خاص براي منفعل كردن جبهه پايداري را تا حدود زيادي ناكام گذاشته بود.

با اين حال، به نظر مي‌رسد محافل مرتبط با جريان انحرافي كه تثبيت جبهه پايداري را مساوي با انفعال كامل خود و جذب بدنه مردمي حامي احمدي‌نژاد به طيف پرچمداران گفتمان انقلاب اسلامي از جنس احمدي‌نژاد 84 مي‌دانند، با سوء استفاده از حسن نيت گردانندگان يك سايت خبري كم‌تجربه كه سعي مي‌كنند خود را متصل و مرتبط با روزنامه كيهان نشان دهند، خبر كذبي را كه جرأت رسانه‌‌اي كردن آن در رسانه‌هاي رسمي‌اشان را نداشتند، به اين نحو منتشر كردند.

جبهه پايداري انقلاب اسلامي مورد تأييد بزرگان و علماي انقلاب اسلامي است كه با شاخص‌هاي مكتب امام(ره)، تأكيد بر تبعيت از ولايت و مرزبندي صريح با جريان‌هاي فتنه و انحرافي روز پنج‌شنبه 6 مرداد اعلام موجوديت كرد.

ظرف كمتر از دو هفته پس از اعلام موجوديت اين جبهه، بخش عمده‌اي از نيروهاي مطيع ولايت و معتقد به مشي احمدي‌نژاد سال 84 كه پس از برخي اتفاق‌هاي دو سال اخير در دولت به‌ويژه ماجراي خانه‌نشيني احمدي‌نژاد سرخورده و بلاتكليف شده بودند، پيگير پيوستن به اين جبهه شدند.

بر همين اساس، افزايش خبرسازي‌هاي كذب و ادامه‌ي آن طبيعي است اما به نظر مي‌رسد با توجه به تأكيدهاي مكرر رهبر معظم انقلاب مبني بر خودداري از نوشتن دروغ و اتهام‌زني در رسانه‌ها، افراد مدعي در اين زمينه بايد دقت كنند كه بازي جريان‌هاي منحرف را نخورند و در ماه مبارك رمضان با بي‌تقوايي مرتكب معاصي كبيره دروغ و تهمت نشوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها