به گزارش 598 به نقل از سایت گل – صبا با تمام علاقه‌ای که به بردن پرسپولیس داشت اما در دقیقه 90 پیروزی مقابل این تیم را با تساوی عوض کرد. پس از بازی با رضا عنایتی کاپیتان باتجربه صبا صحبت کردیم.

با پرسپولیس در حالی تساوی کردید که می‌توانستید برنده باشید؟
بله وقتی در دقیقه 90 بازی را واگذار می‌کنیم خستگی به تن آدم می‌ ماند. فکر می‌کنم بجز 10 دقیقه اول و 10 دقیقه آخر که تحت فشار بودیم بقیه بازی دست ما بود. در این بازی جوان‌های ما نشان دادند که پتانسیل بالایی دارند. برای ما که می‌توانستیم برنده باشیم مساوی هم مقابل پرسپولیس مثل شکست بود.  اما خب قسمت بود دیگر، سعی می‌کنیم در بازی‌های آینده جبران کنیم.
فکر نمی‌کنی بازی را روی بی‌تجربگی به مساوی تبدیل کرد؟
خب بی‌تجربگی محض نیست، شرایط بازی اینطوری پیش می‌رفت، پرسپولیس هم هر چه گیرش می‌آمد می‌ریخت روی دروازه در کل تجربه خوبی بود برای ما که میهمان بودیم.
شما که میزبان بودید یعنی چه؟
تعجب کردید، بله ما میهمان بودیم وقتی 97 درصد ورزشگاه را به پرسپولیسی‌ها می‌دهند و 3 درصد را به صبا توقع دارید چه اتفاقی بیفتد. من نمی‌دانم چه خبر است واقعا این خنده‌آور است و به عمرم ندیده‌ام که میزبان 3 درصد و میهمان 97 درصد سهم داشته باشد.
آیا مقابل پرسپولیس آن انگیزه همیشگی‌ات را داشتی؟
همیشه مقابل استقلال و پرسپولیس  انگیزه وجود دارد ولی واقعا برای من فرقی نمی‌کند. من سعی می‌کنم در تمام بازی‌ها موفق عمل کنم و خوشحالم که در این بازی هم به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدم البته جایزه را پیچاندند و یادشان رفت به ما بدهند قرار است سریع آن را به دست ما برسانند. در کل افتخار بود که در این بازی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شدم.
قبل از بازی بعضی از بازیکنان پرسپولیس مصاحبه کرده بودند که تو را مهار می‌کنند و کلا برایت کری می‌خواندند؟
ما ارتباط خوبی با این بازیکن در بیرون از زمین داریم. اینکه بازیکنان مصاحبه می‌کنند واقعا به من انگیزه می‌دهد و احساس می‌کنم هنوز هم مثل قدیم هست. ما بعد از هفته‌ها به پرسپولیس  گل زدیم با توجه به اینکه آنها در خط دفاعی قوی بودند، خوش شانس‌تر هم بودیم شاید گل‌های بیشتری می‌زدیم و خود من اگر دقت بیشتری می‌کردم می‌توانستم چندین‌بار گلزنی کنم.
صحنه درگیری‌ات با سیدجلال حسینی چه بود و چه حرف‌هایی می‌زدید؟
من کاپیتان تیم هستم و باید در آن صحنه مداخله می‌کردم. من در آن صحنه از جلال توقع نداشتم که به بازیکن جوان ما حمله کند و من باید مداخله می‌کردم. صحبت‌های ما دوستانه نبود و با صدای بلند حرف می‌زدیم اما حرف بدی بین ما رد و بدل نشد و بی‌احترامی به وجود نیامد. این هم طبیعت فوتبال است و اتفاق خاصی نیست.
با صدای بلند به هم چه می‌گفتید؟
جلال شاکی از این بود که لگد به سرش خورده است، من هم گفتم این صحنه خطا نیست چرا که تو داری روی زمین سر می‌زنی و بازیکن می‌خواهد توپ را بزند و این یک چیز عادی است.
بعضی از هواداران پرسپولیس تو را پینوکیو صدا کردند این موضوع ناراحت نشدی؟
من زیاد به این موارد اهمیت نمی‌دهم و برای من خنده‌دار است. من نزد هواداران واقعی پرسپولیس محبوب هستم و مشکلی هم با آنها ندارم و احترامی متقابل است اما همیشه در هر جا نخاله‌ای وجود دارد و عقده‌ای هم هست، به این نخاله‌ها زیاد اهمیت نمی‌دهم.
بازیکنان تیم ملی هم دعوت شدند، با توجه به عملکرد خوبی که داشتی انتظار داشتی دعوت بشوی؟
صددرصد بعضی وقت‌ها وظیفه‌ای به آدم محول می‌شود و باید کمک کنیم. من هم اگر دعوت شوم کمک می‌کنم اما من دغدغه‌ام این است که امیدوارم در تیم ملی حق به حق‌دار برسد و شایسته‌ها انتخاب شوند.
دوست‌ات پژمان هم سریال بازی کرده، فکر می‌کنی در این راه موفق شود؟
پژمان استعداد وحشتناکی داشت و از همان ابتدا در فیلم‌بازی هنر داشت و این کار به او می‌خورد. در این سریال هم مسلط بازی کرده و این کار را آقای صحت کارگردانی کرده دقیقا شخصیت خود پژمان است. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم یک روز هم در یک فیلم گنگستری بازی کند تا او را بیشتر در این کار ببینیم. او می‌تواند به موفقیت برسد.