کد خبر: ۱۷۱۲۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۱۳ مهر ۱۳۹۲
انفجار گاز در خانه زوج جواني در اراك حادثه تلخي را رقم زد.پنجشنبه 11 مهرماه سال جاري عقربه‌هاي ساعت يك ظهر را نشان مي‌داد كه ناگهان انفجار گاز ساكنان ساختماني را وحشت‌زده كرد.
به گزارش ایران، انفجار از خانه زوج جوان بود و در حالي كه آن‌ها سعي داشتند با پاي برهنه از خانه پا به فرار بگذارند ناگهان شدت انفجار در و پنجره ساختمان را از جا كند و زن و شوهر جوان را به گوشه‌اي پرتاب كرد.
 
خيلي زود همسايه‌ها با آتش‌نشاني تماس گرفتند و تيمي از امدادگران به همراه متخصصان اورژانس خود را به محل انفجار رساندند.با توجه به زخمي شدن زن و شوهر جوان، امدادگران اورژانس هر دو را به بخش سوانح سوختگي بيمارستان وليعصر (عج) اراك انتقال دادند.
 
محسن فضلي معاون عملياتي سازمان آتش‌نشاني اراك در اين باره به شوك گفته:‌ پنجشنبه پس از نخستين تماس با سازمان آتش‌نشاني مبني بر انفجار گاز دو اكيپ مامور به محل حادثه ارسال شد. اين انفجار كه ناشي از نشت گاز بوده، آتش‌سوزي چنداني را در پي نداشته و تنها مقداري از لوازم خانه طعمه آتش‌سوزي شده‌اند ولي حجم انفجار شديد بوده به طوري كه در و پنجره را از جا كنده و شيشه‌هاي ساختمان را فرو ريخته است.
 
فضلي همچنين افزود: عوامل اورژانس مصدومان حادثه را به بيمارستان منتقل كردند. معمولاً در چنين انفجارهايي كه حجم آن شديد باشد شدت جراحات وارده نسبتاً سخت است.
 
اين معاون عملياتي در پايان گفت: هنوز علت نشتي گاز شهري مشخص نشده و كارشناسان در حال بررسي آن هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها