کد خبر: ۱۷۱۱۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۱۳ مهر ۱۳۹۲
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بالاترین ضریب امنیت در جهان به جمهوری اسلامی ایران تعلق دارد از این رو بایستی آن را قدر بدانیم.
به گزارش 598 به نقل از فارس، عبدالرضا عزیزی صبح امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی این شهرستان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، نقش این نیرو را در تأمین امنیت جامعه اسلامی بسیار مهم خواند.

وی گفت: امروز پلیس جمهوری اسلامی در سایه رهنمودها و حمایت‌های رهبری و فرماندهی کل قوا و به برکت خون شهدا در فراهم کردن امنیت در جامعه موفق عمل کرده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بایستی همواره نعمت ارزشمند امنیت را قدر دانسته و آن را حفظ کنیم تصریح کرد: امروز تمامی فعالیت‌ها در گرو امنیت است.

وی بر قانون و قانون‌مداری از سوی آحاد جامعه اسلامی هم تاکید کرد و یادآور شد: توجه به قانون باعث جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و ناامنی خواهد شد.

عزیزی با قدردانی از خدمات نیروی انتظامی تاکید کرد: این نیرو با انجام مناسب وظایف مأموریت‌ها به یک نیروی پر افتخار و تحسین‌برانگیز در کشور تبدیل شده است.

به گزارش فارس، نواختن زنگ انضباط اجتماعی، حضور کارشناسان راهنمایی و رانندگی و انتظامی در مدارس و ارائه آموزش‌ها از برنامه‌های نخستین‌روز از هفته نیروی انتظامی در شیروان به شمار می‌رود.

افزون بر این، برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در طول این هفته در شیروان به اجرا در می‌آید.

۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در این شهرستان شرقی خراسان شمالی پیش‌بینی شده است.

به گزارش فارس، ۱۳ تا ۱۹ مهرماه به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها