کد خبر: ۱۷۱۱۳۶
زمان انتشار: ۲۲:۰۰     ۱۲ مهر ۱۳۹۲
به دنبال شکسته شدن هیبت غرب در مواجهه با سوریه:
در حالیکه درگیری ها در حلب در شمال سوریه بین نیروهای سوری و گروه های مسلح و تروریست بدون هیچ وقفه ای و تغییر ریشه ای ادامه دارد، منابع خبری از بروز حالتی از یاس و ناامیدی در بین سران این گروه های تروریستی خبر می دهند. در این باره یک تروریست مسلح به خبرگزاری فرانسه گفت: شب را به تنهایی در خط جبهه بودیم اما دریغ از پیشرفت و در ادامه تاکید کرد: ما جنگ را نخواهیم برد.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فرانسه، در حالیکه درگیری ها در حلب در شمال سوریه بین نیروهای سوری و گروه های مسلح و تروریست بدون هیچ وقفه ای و تغییر ریشه ای ادامه دارد، منابع خبری از بروز حالتی از یاس و ناامیدی در بین سران این گروه های تروریستی خبر می دهند.

در این باره یک تروریست مسلح به خبرگزاری فرانسه گفت: شب را به تنهایی در خط جبهه بودیم اما دریغ از پیشرفت و در ادامه تاکید کرد: ما جنگ را نخواهیم برد.

این تروریست مسلح افزود: مثلا این خیابان را به عنوان مثال ما سال گذشته طی یک ساعت در کنترل خود گرفتیم اما از آن زمان تاکنون حتی یک متر هم پیشروی نداشتیم.


هفته نامه فلسطینی المنار در این باره گزارش می دهد که از زمانیکه افراد مسلح بر بخش هایی از حلب مسلط شدند، دولت سوریه سعی کرد تا آنان را با هدف بازگرداندن شرایط عادی زندگی سوری ها، از این شهر که قبل از جنگ به عنوان پایتخت اقتصادی به شمار می آمد، بیرون کند که البته طی روزها و ماه های اخیر نیروهای ارتش سوریه توانستند به پیروزی های چشمگیری در نقاط مختلف تحت کنترل تروریستها و از جمله در حلب دست یابند.

این منبع در ادامه نوشت: روحیه افراد مسلح تروریست در سوریه به شکل بسیار خاصی پایین آمده و این در حالی است که آنان تاکید دارند که امکاناتشان در حال حاضر مناسب نیست و غذای کافی هم ندارند.

البته این ناامیدی تنها در میان تروریست های بروز نکرده است بلکه حامیان غربی و عربی آنان نیز در پی شکست های پی در پی گروه های معارض در این کشور امید خود را برای به انجام رساندن توطئه ضد سوری از دست داده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها