کد خبر: ۱۷۰۹۱
زمان انتشار: ۱۷:۵۱     ۱۶ مرداد ۱۳۹۰
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه طرح جدید بیمه بیکاری باعث تحول عظیمی در خدمت رسانی و ارایه خدمت نوین به بیکاران و جویندگان کار می شود، گفت: این طرح اکنون در انتظار رای نمایندگان می باشد.

سید جواد زمانی، نماینده مردم کرمانشاه در خصوص تغییرات صورت گرفته در قانون بیمه بیکاری به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:افرادی که در جایی مشغول بوده و بنا بر دلایلی از کار بیکار می شوند حق و حقوقی دارند که در قانون قبلی از این حقوق برخوردار نمی شوند که در طرح بیمه بیکاری این موارد لحاظ شده و این مشکلات حل خواهد شد.

وی در خصوص بندهای افزوده شده به این قانون افزود:بخش اضافه شده به این قانون در خصوص افرادی است که جویای کار می باشند و تمامی شرایط لازم مانند داشتن مدرک، علاقه، توانایی و آمادگی کار را دارند ولی کار برایشان وجود ندارد لذا می توانند حقوق بیکاری دریافت نمایند.

نماینده مردم کرمانشاه اظهار داشت:این قانون شامل تمامی بیکاران نمی شود و دارای شرایط خاص می باشد که پس از تصویب در صحن علنی مجلس اعلام می شود.

وی افزود:با توجه به شرایط موجود هر شخصی که ادعای بیکاری نماید نمی تواند از مزایای این طرح بهره‌مند شود و باید مشخص شود که شرایط کار دارد ولی کار برایش وجود ندارد.

زمانی گفت:این قانون در کمیسیون اجتماعی به تصویب رسیده و برای تصویب نهایی به صحن علنی ارجاع داده شده است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها