کد خبر: ۱۷۰۸۴۲
زمان انتشار: ۲۲:۱۵     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
پس از پايان ديدار تيم هاي فوتبال استقلال و اف.سي سئول، حدود ۱۰۰ هوادار كره اي حاضر در ورزشگاه آزادي تهران با كيسه هاي زباله اي كه در دست داشتند تمامي زباله هاي ريخته شده جمع کردند
سایت گل-در شرایطی‌که استقلال تهران و اف‌سی سئول کره‌ی جنوبی برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگیدند و در نهایت این نماینده‌ی کره‌ی جنوبی بود که به لطف پیروزی در خانه موفق شد حکم صعود را دریافت کند، تماشاگران یک بازی هجومی و تماشاگرپسند را دیدند و از بازی با وجود درد فراموش‌نشدنی حذف لذت بردند.
به گزارش سایت گل، در پایان این دیدار هواداران کره‌ای اف‌سی سئول اقدام به جمع‌آوری ذباله‌های خود در ورزشگاه کردند تا اقدام جالب رقم بزنند، البته درحالی که هواداران ایرانی به این مساله توجهی نداشتند. جالب‌تر از این اقدام هواداران استقلال بود، هوادارانی که در غم حذف تیم‌شان با ستاره‌هایشان شریک شدند و به شدت آن‌ها را به خاطر تلاش‌شان ستودند. در این میان امیر قلعه‌نوئی، سیاوش اکبرپور، حنیف عمران‌زاده و فرهاد مجیدی که از جمله نفرات محبوب باشگاه استقلال نزد هواداران هستند بیش از همه مورد تشویق قرار گرفتند.
امروز جدا از پیروزی تیم کره‌ای و حذف تیم ایرانی، روز پیروزی هواداران بود، هوادارانی که در حد اعتبار لیگ قهرمانان حرفه‌ای عمل کردند !
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها