کد خبر: ۱۷۰۸۳۶
زمان انتشار: ۲۲:۰۷     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر قرار باشد مدیرعاملی که تیمش در آسیا سوم شده را برکنار کنند، باید مدیران بعدی را اعدام کنند.
 به گزارش خبرگزاری فارس، علی‌ فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران گفت: ما خوب بازی کردیم و خودتان دیدید که حداقل 10 موقعیت گل داشتیم. افتخار می‌کنیم که جزو 4 تیم برتر آسیا شدیم. کدام تیم توانست تا به اینجا بیاید؟ نگاه کنید الهلال، الاهلی و خیلی تیم‌های دیگر با هزینه‌های کلان به اینجا هم نرسیدند. هزینه‌های برخی از آنها حداقل 5 برابر ما بود.

وی افزود: فوتبال همین است. با این امکاناتی که داریم تا اینجا هم خوب آمدیم.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سؤال که آیا این نتیجه تاثیری در رفتن شما از باشگاه استقلال دارد یا خیر، گفت: اگر قرار است مدیری که تیمش سوم آسیا می‌شود را حذف کنند پس آنهایی که هنوز نیامدند دیگر نمی‌توانند هیچ کاری کنند. حتما آنها را باید اعدام کنیم؟ تیم باید حرفه‌ای باشد و تفکرات حرفه‌ای داشته باشد.

مدیرعامل استقلال همچنین در بین سخنان خود با دوربین 90 نیز مشاجره‌ای داشت و برخی از هواداران استقلال را با دست نشان داد و به گزارشگر دوربین 90 گفت: از آنهایی که گزارش تهیه می‌کنی عیبی ندارد حداقل این‌ها را هم نشان بده.

وی همچنین در خصوص برخی صحبت‌ها که در مورد جباری در پایان این بازی شده بود نیز گفت: برخی خبرنگاران فقط از دوستان خودشان به صورت هدفمند مصاحبه می‌گیرند و مشخص است که خط گرفته‌اند.

مشاجره مدیرعامل استقلال با دوربین 90 باعث شد تا خبرنگار دوربین 90 نیز با ناراحتی در خصوص سابقه و اینکه فتح‌الله‌زاده همیشه به خبرنگاران انگ می‌زند، صحبت کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها