کد خبر: ۱۷۰۷۲۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۶     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه استقلال در حالی به ورزشگاه وارد شد که شال‌گردن استقلال را بر گردن انداخته بود.

به گزارش خبرگزاری فارس استقلال از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی در مرحله برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال رفت.

*علی منصوریان برای تماشای مسابقه وارد ورزشگاه شد.

*ID کارت رئیس فدراسیون کره دست مدیر رسانه‌ای تیم اف‌سی‌سئول بود و او حدود 40 دقیقه پشت در معطل شده بود و حسابی کلافه بود، پس از گذشت زمان زیادی مسئولان سفارت کره جنوبی آمدند و ID کارت را در اختیارش قرار دادند. رئیس فدراسیون کره پس از حضور در ورزشگاه وقتی جمعیت زیاد را دید بسیار متعجب شد و دور تا دور ورزشگاه را نگاه می‌کرد و می‌خواست ببیند آیا در طبقه دوم هم همین جمعیت حضور دارد یا نه.

*فتح‌الله‌زاده با شال‌گردن استقلال وارد ورزشگاه شد و آن را به هواداران نشان می‌داد.

*در حالیکه در لیست استقلال نام پژمان منتظری با توجه به شماره در آخر قرار داشت اما گوینده از قصد نام فرهاد مجیدی را در پایان خواند که با برده شدن اسم او ورزشگاه دچار هیاهوی بسیار زیادی شد و تماشاگران تشویق زیادی می‌کردند.

*هواداران مقداد نجف‌نژاد را هنگام رفتن به جایگاه ویژه دوره کردند. هواداران از او می‌خواستند به تیم روحیه دهد و از اینکه همراه استقلال در تایلند و کره حضور داشت تشکر کردند. نجف‌نژاد به مردم اعلام کرد نگران نباشند دیروز به بازیکنان قول پاداش داده و ما هم اگر صعود کنند پولی به آنها پرداخت خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها