کد خبر: ۱۷۰۷۰۴
زمان انتشار: ۱۹:۰۲     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان مي‌گويد با توجه به شرايط ميزباني تيمش و جايگاه آن در صدر جدول، علاقه‌مند است که سه امتياز بازي با نفت را از آن خود کند.

حسين فرکي در کنفرانس پيش از ديدار با نفت تهران اظهار کرد: بازي با نفت مي‌تواند نشان‌دهنده يک بازي دشوار و سخت در اهواز باشد، چراکه با توجه به سه سال و نيمي که از حيات اين تيم در ليگ مي‌گذرد، تيمي با شخصيت بالا، مديراني کاربلد و خوشنام و البته کادرفني و بازيکنان توانمند در فصل جاري نشان داده است.



وي بيان کرد: اين بازي براي هر دوتيم از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. تيم ما نيز براي رسيدن به سه امتياز بازي اهداف و برنامه‌هاي تيمي و تاکتيکي خود را دنبال خواهد کرد و البته مهم‌تر اين است که موفق عمل کنيم و اجازه ندهيم تيم خوب نفت تهران اهداف تاکتيکي خود را در اين ديدار دنبال کند.



سرمربي فولادخوزستان با بيان اينکه هر دو تيم خوب يکديگر را مي‌شناسند، گفت: هر دو تيم همديگر را آناليز کرده‌اند و من اميدوارم بتوانيم از توانايي‌هايمان در اين ديدار استفاده کنيم و اين بازي سخت را پشت سر بگذاريم. تيم ما در شش بازي خانگي که داشته در پنج بازي پيروز شده است و اين اتفاق خوبي است که بايد بگويم بازيکنان، هواداران و اصحاب رسانه در اين مهم به ما کمک کرده‌اند و توانسته‌ايم اکنون با 25 امتياز صدر جدول را ازآن خود کنيم.



وي افزود: مطمئنا سه امتياز بازي با نفت نيز براي ما مهم است و البته اين موضوع ساده به دست نمي‌آيد. به هرحال اميدوارم مانند بازي‌هاي خانگي که پيروز شده‌ايم در اين ديدار هم بتوانيم سه امتياز را از آن خود کنيم تا در نهايت شاهد خوشحالي هوادارانمان باشيم.



فرکي در پاسخ به اين سوال که صدرنشيني تا اينجاي رقابت‌ها تا چه اندازه از نظر روحي و رواني روي بازيکنان تيم اثر گذاشته است، خاطرنشان کرد: به هرحال پيروزي و موفقيت ممطئنا تاثير موثري بر روحيه تيم ما گذاشته است که اين شرايط را احساس مي‌کنيم. شايد در بازي‌هاي اوليه‌مان اين مورد در تيم ما کمرنگ بود ولي هرچه بيشتر پيش مي‌رويم اين فضاي خوب در تيم ما ديده مي‌شود. اميدوارم بتوانيم همين روند را در ادامه دنبال کنيم.



به گزارش ايسنا ،وي خاطرنشان کرد: بازيکنانم اکنون در شرايطي هستند که موقعيت تيم را درک مي‌کنند. من به آنها بارها گفتم که غرور و ترس دو عامل شکست است که آنها به اين خودباوري رسيده‌اند که نه دچار غرور شوند و نه ترس.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها