کد خبر: ۱۷۰۵۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۱۰ مهر ۱۳۹۲
سرخپوشان پایتخت ضعیف ترین تیم خارج از خانه است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ در خانه ببريم، خارج از خانه نبازيم. اين رسم سال‌ها است كه براي تيم‌هاي ايراني عادت شده. اينكه در خانه حريفان به حداقل‌ها هم راضي باشند و براي درآوردن سه امتياز از چنگ ميزبان، خود را خسته نكنند. انگار همين كه كسي بازنده نخواندشان، كافي است. حال آنكه در همه سال‌هايي كه از قهرماني‌هاي ليگ برتر در ذهن داريم، جام به تيم‌هايي رسيده كه خارج از خانه هم به حريفان رحم نكرده و كسب حداكثر امتياز هدف هميشه‌شان بوده است.

 

در فصل سيزدهمين و تا اينجاي كار سپاهان بهترين آمار را در بازي‌هاي خارج از خانه داشته. با كسب 11 امتياز از 6 بازي و ميانگين 83/1 امتياز از هر بازي خارج از خانه. بعد از اين تيم هم ‌استقلال با 8/1 امتياز از هر بازي دوم است و فولاد و تراكتورسازي با 66/1 امتياز در رده‌هاي بعدي.

 

عجيب‌ترين آمار را اما پرسپوليس دارد كه با همراهي ‌مس كرمان و استقلال خوزستان و ميانگين 4/0 امتياز، بدترين عملكرد در بازي‌هاي خارج از خانه را به نام خود نوشته. پرسپوليس از 5 بازي كه ميهمان بوده تنها دو امتياز گرفته و سه تا را هم باخته است. بدون تجربه حتي يك بار پيروزي در خانه حريفان.

 

تيم‌هاي صبا و فجرسپاسي هم حال و روز بهتري از قرمزپوشان تهراني ندارند. آنها از 5 بازي خارج از خانه خود تنها سه امتياز گرفته‌اند؛ يعني به طور ميانگين 2/0 امتياز از هر بازي.

 

در آمار بازي‌هاي خارج از خانه پرسپوليس در حالي در جمع بدترين‌ها قرار گرفته كه با پيروزي در هر 6 بازي خانگي‌اش، صد درصد امتيازات اين بازي‌ها را تصاحب كرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها