کد خبر: ۱۷۰۳۸۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۰۹ مهر ۱۳۹۲
باشگاه استقلال در آستانه ديدار با اف سي سئول بيانيه‌اي را به صادر کرد.
سايت باشگاه استقلال در آستانه ديدار با اف سي سئول خطاب به هوادارانش بيانيه اي را صادر کرد.

متن کامل بيانيه به شرح زير است: به نام خداوند بخشنده و مهربان

خطاب به بهترين هواداران دنيا

ساده بگوييم .دور از تعارفات رسمي ، دور از فرم و غالب هاي معمول يک بيانيه ، استقلال چهارشنبه شب به چند چيز نياز مبرم دارد. احتياجي که نيمي از آن به شور و شعور و درايت هوادارانش بستگي دارد.

استقلال براي پيروزي چهار بر يک ، سه بر صفر و حتي دو بر صفر مقابل سئول به تمرکز بالا و حمايتي بي نظير نياز دارد. از شور مردمي و تماس ها و شواهدي که پيداست بدون ترديد چهارشنبه يکصد هزار نفر استقلالي با پرچم هاي آبي در ورزشگاه آزادي حاضر خواهند شد و رکورد بيشترين تماشاگر آسيايي را به نام استقلال ثبت خواهند کرد . در اين فرصت،براي همبستگي، هماهنگي و استفاده مطلوب از حضور تماشاگران رعايت و ذکر چند نکته ضروري به نظر مي رسد.

باشگاه استقلال اميدوار است که تک تک هواداراني که چهارشنبه شب به ورزشگاه آزادي تشريف مي آورند،با رعايت اين نکات شب بي نظيري را در تاريخ فوتبال آسيا رقم بزنند:

1 – سکوت و صرفا تماشاي مسابقه براي هيچ هواداري جايز نيست. اگر انرژي 90 و حتي 120 دقيقه تشويق ممتد را داريد به ورزشگاه آزادي بياييد در غير اين صورت جاي خود را به هواداري بدهيد که از اين شرايط برخوردار است.

2 – در فوتبال ايران معمولا از دقيقه 20 به بعد و به خصوص در ابتداي نيمه دوم شور و هيجان تماشاگران اندکي کاهش مي يابد اما چهارشنبه ثابت مي شود که اين افت تشويق ها به هواداران استقلال مربوط نمي شود.

3 – با لباس هاي آبي رنگ به ورزشگاه بياييد و پرچم هاي آبي را فراموش نکنيد.

4 – پرتاب نارنجک ممکن است منجر به محروميت استقلال از بازي خانگي در مسابقه فينال شود و يا اينکه اين تيم را از بازيهاي خانگي براي فصل آينده ليگ قهرمانان آسيا محروم کند. خواهشمنديم در اين مسابقه حساس ، هيجان خود را فقط با تشويق نشان بدهيد و بيش از گذشته به اعتبار و آبروي بين المللي استقلال اهميت بدهيد.

5 – ممکن است هر دو ، سه يا چهار گل اين مسابقه بين دقايق 75 تا 90 به ثمر برسد . در دنياي فوتبال بارها شاهد چنين اتفاقاتي بوديم . بنابراين خواهشمنديم اميد خود را تا آخرين ثانيه حفظ کنيد و لحظه اي از تشويق استقلال دست برنداريد.

6 – صعود به مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا و آن هم در سخت ترين شرايط که استقلال را از ساير حريفانش متمايز مي کند ، محصول شيرمرداني است که چهارشنبه شب يک بار ديگر با آخرين قدرت به دنبال نتيجه اي بهتر مي روند . تحت هر شرايط تشويق و قدرداني از ستاره هاي آبي در پايان مسابقه رفتار شايسته و جوانمردانه هواداران استقلالي خواهد بود.

7 - احترام تماشاگران کره‌اي به تيم استقلال در سئول با واکنش متقابل از سوي فرهنگ و ادب و تمدن ايراني ، خصلت تک تک تماشاگران استقلالي خواهد بود و بي گمان رسم ميهمان نوازي عادت ديرينه ايرانيان است .

در پايان ضمن آرزوي موفقيت و صعود به فينال ليگ قهرمانان آسيا از تک تک هواداران استقلال خواهشمنديم که براي خلق اين پيروزي بزرگ ياران آبي پوش را از دعاي خير خود بي نصيب نگذارند . مناجات هاي بي شمار ، باورهاي عمومي و انرژي هاي مثبت بدون ترديد نتيجه مطلوب را رقم خواهد زد. منتظر ديدار شما در ورزشگاه آزادي هستيم.

ديدار تيم‌هاي استقلال و اف سي سئول از ساعت 19 فردا در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها