کد خبر: ۱۷۰۳۷۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۴     ۰۹ مهر ۱۳۹۲
سخنگوي کانون مربيان فوتبال ايران گفت: فساد در فوتبال ايران کاملا مشخص است و من اولين نفري بودم فساد فوتبال در اين کشور را اعلام کردم.
«بهمن فروتن» روز سه شنبه در نشست خبري اعزام مربيان فوتبال کشور به پرتغال با همکاري کانون مربيان و باشگاه شن‌سا ساوه گفت: ما هر سال براي رسيدن به جام جهاني، ميلياردها تومان هزينه مي کنيم و اين در حالي است که مي توانيم با انتخاب يک هدف درست با هزينه کم و بدون استرس راهي جام جهاني شويم.

وي ادامه داد: با پيشنهاد محمد مرتضوي براي اعزام مربيان به پرتغال موافق هستيم .

سخنگوي کانون مربيان فوتبال ايران گفت: در فوتبال ايران که مردابي از فساد است مي‌خواهيم کانون مربيان را پاک نگه داريم و مطمئن باشيد در صورت اطمينان کامل مربيان اعزام خواهند شد.

وي ادامه داد: در فوتبال ايران پول هاي زيادي حيف و ميل مي شود اما ما تلاش خواهيم کرد اين اتفاق در کانون مربيان رخ ندهد.

وي اظهار داشت: اين اعزام ها بايد به شکلي باشد که کانون مربيان در آن نظارت داشته باشد تا مربيان ما بتوانند بهترين ها را آموزش ببينند.

فروتن خاطرنشان کرد: کانون مربيان بايد سالي 400 مربي را به کشورهاي خارجي اعزام کند تا ديگر مجبور نشويم مربيان خارجي را با مبالغ بسيار زياد به ايران بياوريم و هيچ سودي هم براي ما نداشته باشند. شفافيت، نياز فوتبال ايران و به ويژه مطبوعات ما است و اميدوارم هميشه با شما شفاف باشيم.

وي ادامه داد: قرار است جلال چراغپور هم نظارت کاملي روي کار افراد داشته باشد تا مربيان پس از اعزام بتوانند از اين سفر بهره خوبي ببرند.

پيشکسوت فوتبال ايران در خصوص اينکه آيا فوتبال ايران فاسد است، گفت: من اولين نفري بودم که اعلام کردم فوتبال ايران سالم نيست و فاسد است، اگر مي خواهيم اين فساد و سيستم دلالي فعلي از بين برود بايد به فکر توليد باشيم.

محمد مرتضوي مالک باشگاه شن سا ساوه نيز در ادامه اين نشست گفت: باشگاه ما به دنبال رسيدن به سودهاي کلان مالي از اين راه نيست و فقط مي خواهيم با اعزام اين تعداد مربي بتوانيم سال هاي بعد تيم هاي پايه خود را تامين کنيم.

وي ادامه داد: بخش خصوصي با وضعيت امروز فوتبال ما حق دارد حاضر به سرمايه گذاري در اين فوتبال نباشد و اگر مي خواهيم از حضور آنها سود ببريم بايد به آنها بها دهيم.

وي در خصوص وضعيت اعزام مربيان به پرتغال خاطرنشان کرد: تمام امکانات مورد نياز براي مربيان در کمپي که در آن حضور پيدا خواهند کرد، آماده است و در ماه 100 مربي را مي توانيم به پرتغال بفرستيم .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها