کد خبر: ۱۷۰۳۵۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۰۹ مهر ۱۳۹۲
مديرفني تيم ابومسلم مشهد به لغو دومين ديدار اين تيم در ليگ دسته يک فوتبال اشاره کرد و گفت: چرا مديران کل ورزش و جوانان مشهد اصرار دارند اين تيم دولتي شود و اين ضربه‌ها را به تيم وارد مي‌کند.
خداداد عزيزي تصريح کرد: با اين همه سابقه حضورم در فوتبال با چنين مساله‌اي روبه‌رو نشده بودم. من از رفتار آقايان در قبال تيم ابومسلم مشهد تعجب مي‌کنم.

به نقل از ايسنا، او خاطرنشان کرد: با وجود آنکه دو هفته از رقابت‌هاي ليگ دسته يک مي‌گذرد و فصل نقل و انتقالات نيز پايان يافته است، اما آقايان اصرار دارند تا بازيکنان خود را وارد تيم ابومسلم کنند.

مديرفني تيم ابومسلم مشهد همچنين از برگزاري جلسه‌اي در وزارت ورزش و جوانان خبر داد و گفت: در اين جلسه احتمالا سرپرست وزارت نيز حضور داشته باشد تا بتوانيم مشکلات تيم ابومسلم را حل کنيم. البته گويا نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين جلسه حضور پيدا خواهند کرد.

عزيزي با مطرح کردن اين سوال که چرا آقايان اصرار مي‌کنند تيم ابومسلم به اداره کل ورزش و جوانان مشهد داده شود، گفت: سوال من از نماينده مردم مشهد اين است که چرا به اصل 44 قانون اساسي که به بحث انتقال شرکت‌هاي دولتي به خصوصي است، توجهي ندارد.

بازيکن سابق تيم ملي افزود: چرا نماينده مجلس اصرار دارد تيم را از بخش خصوصي بگيرد و به اداره دولتي منتقل کند. مگر ايشان نماينده مردم مشهد در مجلس نيستند؟ ايشان نماينده طرفداران ابومسلم مشهد و من خداداد عزيز نيز است.

او اظهار کرد: آقاي نماينده يک بار هم پاي حرف‌هاي من خداداد عزيزي بنشينيد چرا فقط سنگ اداره کل ورزش و جوانان مشهد را به سينه مي‌زنيد مگر ما مشهدي نيستيم. چرا اصرار داريد تيم را دولتي کنيد. اگر مي‌گوييد در اين چند وقت اخير ابومسلم به تعهداتش عمل نکرده، من از شما مي‌پرسم آيا همه تيم‌ها به تعهدات خود عمل کرده‌اند که مي‌گوييد نکرده‌ايم؟

عزيزي تصريح کرد: دليل اين همه اصرار براي واگذاري تيم ابومسلم به اداره کل ورزش و جوانان مشهد چيست؟

او به تلاش مديران اداره ورزش و جوانان مشهد براي جذب بازيکن نيز اشاره کرد و گفت: من همين‌جا به تمامي مديران باشگاه‌هاي ليگ دسته يک مي‌گويم که اين آقايان بعد از برگزاري دو بازي و پس از آنکه حدود 20 روز است که زمان ثبت قراردادها مي‌گذرد، در تلاش براي جذب بازيکنان جديد به تيم ابومسلمي هستند که مي‌خواهند به دست بياورند.

مديرفني تيم ابومسلم مشهد تصريح کرد: مديران تيم ابومسلم سه سال است که از جيب خودشان براي اين تيم هزينه مي‌کنند و اگر فقط اهمين دو ماه است که به تعهدات خود عمل نمي‌کنند، چرا اين همه جنجال راه مي‌اندازيد؟ شايد دليل من اين باشد که سرمربي موردنظر شما را عوض کرده‌اند.

عزيزي به حمايت مردم مشهد از تيم ابومسلم اشاره کرد و گفت: مردم مشهد نگران تيم شهرشان هستند , اتفاقات اخير قطعا به ضرر تيم ابومسلم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها