کد خبر: ۱۷۰۳۵۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۰۹ مهر ۱۳۹۲
پيشکسوت استقلال مي‌گويد در صورت حضور حداکثري تماشاگران در استاديوم آزادي و بازي تهاجمي و منطقي مي‌توان به صعود استقلال به فينال ليگ قهرمانان آسيا اميدوار بود.
صادق ورمزيار درباره بازي برگشت استقلال در مقابل تيم فوتبال اف سي سئول کره جنوبي اظهار کرد: اف سي سئول را در حدي نديدم که حتي بتواند در کره هم استقلال را اذيت کند. به هر حال بازي رفت بازي بدي نبود و استقلال تا دقيقه‌ 35 خوب بازي کرد و در اثر يک اشتباه دروازه‌اش باز شد و ديگر نتوانست بازي خود را به نمايش بگذارد.

به نقل از ايسنا، بازيکن سابق استقلال با تاکيد بر اين که تيمش مي‌تواند با يک بازي حساب شده و رو به جلو به نتيجه‌ دلخواه برسد، خاطرنشان کرد: حضور حداکثري تماشاگران در اين بازي در کنار بازي تهاجمي و منطقي استقلال مي‌تواند اف سي سئول را تحت فشار زيادي قرار دهد و زمينه‌ساز صعود استقلال به فينال آسيا شده و کسب ستاره سوم اين تيم را مهيا کند تا اعتبار ورزشي استقلال بيش از گذشته افزايش يابد.

وي با بيان اين که خط دفاعي اف سي سئول شکننده است، گفت: اف سي سئول دو يا سه بازيکن خوب دارد و بازيکنان ديگر را خيلي خوب نديدم. به اعتقاد من بوريرام بسيار بهتر و هماهنگ‌تر از اف سي سئول بازي کرد و اگر در بازي برگشت نفرات خوب اين تيم به درستي تحت کنترل قرار گيرند مي‌توان به پيروزي رسيد.

ومرزيار در پايان خاطرنشان کرد: استقلال هنوز اميد زيادي براي صعود به فينال دارد و مطمئنا با شناختي که قلعه‌نويي از توانايي بازيکنان خود دارد و آناليزي که از تيم اف سي سئول انجام گرفته است، بازي خوبي را از استقلال شاهد خواهيم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها