کد خبر: ۱۷۰۲۸
زمان انتشار: ۰۱:۵۷     ۱۶ مرداد ۱۳۹۰

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام، در پی حاشیه های تجمع عده ای در بوستان آب و آتش تهران، مثل اینکه این امر خوشایند مقامات غربی واقع شده و رسانه های وابسته به آنها تلاش می کنند تا بازار افزایش چنین کارهایی را گرم کنند.
در همین زمینه شبکه فاکس نیوز وابسته به پنتاگون، در خبر6 آگوست (15مرداد) خود، مدعی شد: « دانشجویان ایرانی آماده می شوند تا با یک مبارزه آبی دیگر مقامات کشور را آزمایش کنند.»
این شبکه ادامه داد: « دانشجویان ایرانی که قبلا اعتراضات خود را با تحریم یک کلاس و یا تحصن نشان می دادند، اکنون راه جدیدی را پیدا کرده اند تا مخالفت های خود را علیه حکومت ایران نشان دهند.»
فاکس نیوز، با اشاره به تجمع عده ای در بوستان آب و آتش، آورد: « بعد ازاینکه در هفته گذشته مبارزه تفنگ آبی در تهران نتیجه داد و عده زیادی دورهم جمع شدند و حتی عده ای هم دستگیر شدند، اکنون دانشجویان جدیدی خود را آماده می کنند تا یکبار دیگر علیه رژیم دینی با یک مبارزه تفنگ آبی بپاخیزند.»
این شبکه آمریکایی، افزود: «این دانشجویان به دنبال این هستند که یک بار دیگر در آخر هفته ها جمع شوند. با وجود دستگیری ها و تنش ها یک بار دیگر فیس بوک برای جمع شدن دانشجویان در 2سپتامبر آینده پیام داده است. که این قضیه بعد از اتمام ماه رمضان خواهد بود.»

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها