کد خبر: ۱۷۰۲۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۰۹ مهر ۱۳۹۲
یکی از سرپرست های خوشنام فوتبال ایران به برخی از کمک داوران هدیه 4 میلیون تومانی پرداخت می کرد تا به سود تیمش پرجم زده شود.

598؛ ماجرای فساد در فوتبال و تقاضاهای خارج از عرف برخی از داوران از مسئولان و مدیران باشگاه های فوتبال هر روز ابعاد تازه تری پیدا می کند.

 

یکی از مدیران سابق باشگاه پرسپولیس که اکنون نیز در فوتبال حضور پر رنگ و تاثیرگذاری دارد گفت: «یکی از چهره های خوشنام فوتبال را به عنوان سرپرست و مدیر تیم در یکی از تیم های فوتبال شهرستانی انتخاب کردم. بعد از اولین مسابقه دیدم که در فاکتورهای ارایه شده یک رقم 4 میلیون تومانی است که مقابلش نوشته شده هدیه! به او گفتم هدیه 4 میلیون تومانی در وسط مسابقه را به چه کسی دادی؟ که گفت به ... کمک داور دیدید که در یکی دو صحنه به سود تیم پرچم زد!»

 

این مدیر فوتبالی در ادامه صحبت هایش گفت: «به او گفتم نمی خواهم کمک داوران به سود ما پرچم بزنند و بگذار داوران کار قانونی خودشان را انجام بدهند. اما در دو سه بازی بعد هم دیدم باز هم فاکتور هدیه ویژه 4 میلیون تومانی در بین فاکتورهاست. به همین خاطر از آقای ح خواستم که دیگر با ما همکاری نداشته باشد و مابقی پولی که طلب داشت را نقدی به او پرداخت کردم و از ایشان خداحافظی کردم. این مسئله مربوط به سه چهار سال قبل است.»

 

وی تاکید کرد: «وقتی چنین فرد خوشنامی در فوتبال که سابقه بازی در تیم های بزرگ را هم دارد تصور می کند باید با این شیوه در فوتبال به داوران کمک کرد دیگر شما خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...»

مدال نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها