کد خبر: ۱۷۰۱۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۰۹ مهر ۱۳۹۲
اسناد به‌ثبت رسیده در سازمان FCC نشان می‌دهد که شرکت نوکیا این محصول را داخل کارخانه با نام Nokia RX-114 می‌شناسد و به صورت رسمی در حال کار کردن روی رایانه لوحی است.

به گزارش 598 به نقل از سلولار – نیوز، اگرچه نوکیا هنوز این اخبار را به صورت رسمی منتشر نکرده است، اما منابع آگاه اعلام کرده‌اند که این شرکت فنلاندی در حال ساخت یک رایانه لوحی است و هم‌اکنون اطلاعات مربوط به تبلت در بیانیه رگولاتوری آمریکا آورده شده است.

یک سند منتشر شده مربوط به مقامات قانون‌گذاری مخابراتی برای عرضه این محصول نشان می‌دهد که شرکت نوکیا فعالیت‌های خود را برای تولید رایانه لوحی آغاز کرده است و در این میان "سازمان فدرال قانون‌گذاری مخابراتی آمریکا"(FCC) اطلاعاتی در مورد این تبلت منتشر کرده است.

اسناد به‌ثبت رسیده در سازمان FCC نشان می‌دهد که شرکت نوکیا این محصول را داخل کارخانه با نام  Nokia RX-114 می شناسد و به صورت رسمی در حال کار کردن روی رایانه لوحی است. در این اسناد آمده است که رایانه لوحی یاد شده از شبکه مخابراتی LTE شرکت Verizon، T-Mobile و AT&T در کشور آمریکا پشتیبانی می‌کند و برای آن قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی GSM/Edge و HSPA+ هم در نظر گرفته شده است.

این سند در مرکز تنظیم قوانین مخابراتی و رادیویی آمریکا در 167 صفحه تنظیم و در اواخر آن اعلام شده است که شرکت نوکیا در حال ساخت این رایانه لوحی است.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که شرکت نوکیا ماه آینده این محصول را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. گفته می‌شود که این رایانه لوحی در کنفرانس ماه آینده نوکیا که در شهر ابوظبی برگزار می‌شود، به نمایش درآید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها