کد خبر: ۱۷۰۰۲۵
زمان انتشار: ۲۳:۲۶     ۰۸ مهر ۱۳۹۲
به گزارش پایگاه 598، دکترمهدی کوچک زاده در وبسایت خود نوشت: راستش را بخواهید من مانده ام که ما در این 10 سال گذشته که کم کم فرمان سیاست خارجی و پرونده هسته ای از دست همین متولیان امروزی اش خارج و به دست دولت نهم و دهم افتاد عقب تر رفته ایم یا جلوتر؟ قوی تر شده ایم یا ضعیف تر ؟ عزیز تر شده ایم یا ذلیل تر ؟ در مورد روند تغییرات این سالها چه بگوییم که متهم به انواع تهمت ها و آماج توهین ها و عدم درک پیام چندم خرداد و این ها نشویم؟

در ستون نگاه در سمت راست صفحه سوم روزنامه  شرق مورخ یکشنبه 7 مهر ماه 1392 شماره 1844 سال یازدهم ، مطلبی از علی مطهری نقل شده تحت عنوان : "قرار نبود قطع رابطه با آمریکا ابدی باشد" وی در این مطلب پس از ارائه توجیهاتی برای برقراری رابطه با آمریکا توضیح می دهد که ما نسبت به 10 سال قبل قدرتمند تر شده ایم ، ایامی که روزهای آخر مدیریت همین سیاستمداران فعلی در عرصه هسته ای و روابط خارجی و . . . بود و عقب نشینی ها و نظایر آن در آن روزها اتفاق افتاد و بعد دوران ریاست جمهوری پرسشگر در مورد هولوکاست (آن مرد که رفته است) آغاز شد و تا همین روزها ادامه یافت ، علی مطهری اقتدار حاصله در ده سال گذشته تا به امروز را دلیل مساعد شدن شرایط برای ایجاد روابط با آمریکا از موضع اقتدار می داند و می نویسد، خودتان بخوانید:

" ما 10 سال پیش این قدرت را در زمینه انرژی هسته ای و این نفوذ را در دنیا نداشتیم،

نفوذی که امروز در سوریه داریم و نیازی که آمریکا به ما برای حل مشکل سوریه دارد قبلا وجود نداشته و

آمریکایی ها هم به این نقطه رسیده اند که نیازمند ایران هستند.

بنابراین اینطور نیست که بگوییم اگر 10 سال پیش این نرمش قهرمانانه را نشان می دادیم همین نتیجه را می گرفتیم.

امروز آنها قدرت ایران را دیده اند و احساس نیاز می کنند

بنابراین این انعطاف امروز می تواند نتیجه بخش باشد پس اشتباه نکنیم که اگر به همین راحتی بود چرا دیر اقدام کردیم

زیرا ما امروز در شرایطی هستیم که می توانیم این کار را انجام دهیم و آثار خوبی را شاهد باشیم"

به نظر شما در این ده سال بالاخره ما چی چی تر شده ایم؟ من که نفهمیدم افاضات این آقایان را چطوری باید خواند!

راستی توصیه می کنم این تکه روزنامه شرق را که مکتوب رئیس "صدای ملت! " را منعکس نموده پیدا کرده (نخرید ها اینها به اندازه کافی زیر نام "شرق" از "غرب" نان می خورند) و  برای یادگاری روز مبادا نگه دارید!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها