کد خبر: ۱۶۹۹۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۰۸ مهر ۱۳۹۲
هافبک استقلال که در 2 روز گذشته اختصاصي تمرين کرده بود در تمرين امروز همراه ساير بازيکنان به تمرين پرداخت.
تمرين تيم فوتبال استقلال براي ديدار برگشت مقابل اف‌سي سئول کره جنوبي از ساعت 16 در کمپ اختصاصي اين باشگاه برگزار شد.

به نقل از تسنيم، هنگامي که فرهاد مجيدي در حال رفتن به سمت رختکن کمپ بود هواداري او را صدا زد و از او خواست در ديدار مقابل اف‌سي سئول گلزني کند. کاپيتان استقلال نيز قول داد همه تلاشش را در اين بازي انجام دهد.

* پيش از آغاز تمرين اميرحسين صادقي و عليرضا نيکبخت واحدي بازي سپک تاکرا انجام دادند که کري‌خواندن آنها براي يکديگر باعث خنده جواد نکونام شده بود. اين دو بازيکن از نکونام خواستند براي آنها داوري کند.

* دروازه‌بانان استقلال روز گذشته با لباس‌هاي سبز رنگ تمرين کردند اما امروز مهدي رحمتي اين لباس‌ها را به ميرشاد ماجدي سرپرست استقلال تحويل داد.

* صادق ورمزيار بازيکن و مربي پيشين استقلال يکي از ميهمانان تمرين امروز آبي‌پوشان بود و دقايقي با منصور پورحيدري و سيروس دين‌محمدي صحبت کرد. علي نظري جويباري قائم مقام پيشين باشگاه استقلال نيز يکي ديگر از ميهمانان تمرين استقلال بود.

* فرهاد مجيدي که در دو روز گذشته با شماره پيراهن هاشم بيک‌زاده تمرين کرده بود امروز با پيراهن خودش به تمرين پرداخت.

* گروه ورزشي برنامه صبح به خير ايران در تمرين استقلال حضور پيدا کردند تا مستندي درباره استقلال تهيه کنند. مجري اين برنامه که وزن زيادي داشت در گزارش خود گفت استعداد زيادي دارد و باشگاه استقلال از او براي بازي کردن دعوت کرده است!

* با توجه به در پيش بودن بازي حساس استقلال در آسيا دوربين‌هاي تلويزيوني مختلفي در تمرين اين تيم حضور داشتند.

* امير قلعه‌نويي در ابتداي تمرين دقايقي کوتاه با شاگردانش صحبت کرد و پس از آن بازيکنان کارهاي تاکتيکي را انجام دادند. بازيکنان پس از انجام کارهاي ترکيبي مطابق معمول تمرين آقاوسط را انجام دادند. پس از پايان اين بخش، 4 دروازه کوچک در گوشه زمين نصب شده بود تا بازيکنان فوتبال درون تيمي را انجام دهند. در اين بخش از تمرين امير قلعه‌نويي نظارت ويژه‌اي بر شاگردان خود داشت و در مواقع ضروري تذکرات لازم را به بازيکنان مي‌داد. در اين تمرين خسرو حيدري که در دو روز گذشته اختصاصي تمرين کرده بود همراه آبي‌پوشان تمرين کرد.

* بازيکنان استقلال بازيسازي از خط دفاعي و بردن توپ به کناره‌هاي زمين را در دستور کار خود قرار دادند.

* حدود 100 نفر از هواداران استقلال از نزديک نظاره‌گر تمرين آبي‌پوشان بودند که بيشتر صحبت آنها درباره بازي با اف‌سي‌سئول و مصدوميت فريدون زندي در ليگ قطر بود.

* محمد قاضي و آندرانيک تيموريان غايبان تمرين آبي‌پوشان بودند. طبق گفته قلعه‌نويي قرار است تکليف قاضي امروز مشخص شود.

* قلعه‌نويي در 10 دقيقه پاياني از هواداران خواست کمپ را ترک کنند.

تيم فوتبال استقلال ساعت 19 روز چهارشنبه به مصاف تيم اف‌سي‌سئول کره جنوبي مي‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها