کد خبر: ۱۶۹۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۱۵ مرداد ۱۳۹۰
"صراط" - سایت کلمه که به عنوان یک سایت ضد انقلاب مشهور بوده و در زمان فتنه ارگان رسانه ای میرحسین موسوی بود عصبانیت خود را از رفتن سردار قاسمی به وزارت نفت به سرعت عیان ساخت .

به گزارش سرویس سیاسی صراط نیوز ، این سایت در تحلیلی پیرامون وزیر شدن رئیس سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نوشت : "امروز یک سردار سپاه و فرمانده یک قرارگاه نظامی- اقتصادی سپاه نیز به عنوان وزیر به ساختمان پر از پول تقاطع حافظ – طالقانی راه یافت تا پس از تصاحب قراردادهای فاز ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی، اکنون تمام صنایع و سرمایه های نفتی ملت در چنبره ی سپاه پاسداران قرار گیرد و فساد اقتصادی با ورود تمام عیار نظامیان، به حد اعلای خود برسد."

این بخش از تحلیل سایت کلمه که شباهت بسیاری به صحبتهای علی مطهری در مخالفت با سردار رستم قاسمی داشت به خوبی ناراحتی ضد انقلاب را از تصدی وزارت نفت توسط یک فرمانده سپاهی نشان داد .

سایت رسمی حامی میرحسین موسوی ضمن زیر سوال بردن خدمات قاسمی در قرارگاه خاتم الانبیاء در ادامه همخوانی اش با علی مطهری نوشت:


"شما لطفی به مردم و مملکت نکرده اید و با قرار گرفتنتان در مسند وزارت نفت، راه ورود بیشتر نظامیان بر این مجموعه را بازتر از آنچه هست خواهید کرد و نظامی گری را بر بزرگترین و مهمترین وزارت خانه مملکت حاکم خواهید نمود."

وب سایت کلمه با حمایت تلویحی از علی مطهری در نطق مخالفتش با وزیر نفت ضمن حمله به علی لاریجانی افزود:

"امروز روز آزمون دیگری برای مجلس بود که جهت و سمت و سوی حرکتش را مشخص کند. نمایندگان اکثریت مجلس با هیاهویی که پس از نطق رئیس مجلس ایجاد کردند، نشان دادند که حتی حاضر نیستند صدای مخالفی هم به گوش برسد، و می خواهند تنها نظامیان در این مملکت در هرم قدرت قرار بگیرند "

کلمه در ادامه آورد: "در شش سال اخیر به عمد قراردادهای نفتی میادین مشترک مانند اسفندیار با سنگ اندازی مواجه شده اند و هیچ توفیقی در آنها حاصل نشده است. نگهداری از پالایشگاه های موجود با مشکلات فراوان روبه‌رو بوده است. متخصصین با حاکم شدن افراد غیرمتخصص و دست نشانده بر پست های مدیریتی، تحقیر شده و از مملکت رفته اند و یا سرخورده شده اند."

این در حالی است که در شش سال گذشته فردی نظامی عهده دار وزارت نفت نبوده و مشخص نیست انتقاد گردانندگان این سایت لندن نشین چه خواهد بود؟

گفتنی است رئیس مجلس در پاسخ به اظهارات علی مطهری که به مذاق ضد انقلاب خوش آمده است گفت :

در مورد سپاه مطالبی گفته شد که صحیح نیست و تلقی نادرستی است .

لاریجانی با بیان اینکه سپاه نمی‌خواهد به اوضاع سیاسی کشور چنگ بزند، به عدم وجود نام رستم قاسمی در لیست تحریم ها اشاره کرد و گفت: معتقدم مجلس باید برای مقابله با حرف‌هایی مبنی بر تحریم آقای قاسمی، یک رای نمادین به ایشان بدهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با باین اینکه اگر کسی در جنگ بود، "ذنب لایغفر" مرتکب نشده‌است، اظهارداشت: من اطلاع دارم فرمانده سپاه هم مخالف بود اما وقتی دیدند در وزارت نفت مشکل وجود دارد، یکی از نیروهای متخصص و توانمند خود را برای وزارتخانه نفت معرفی کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها