کد خبر: ۱۶۹۹۰۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۰۸ مهر ۱۳۹۲
عضو هيات‌رييسه باشگاه استقلال شانس فيناليست شدن اين تيم را به مراتب بيشتر از تيم كره‌اي مي‌داند.

598؛ حسن زماني در خصوص شانس استقلال براي صعود به فينال جام باشگاه هاي آسيا اظهار داشت: «بالاي 80درصد احتمال مي‌دهم استقلال به فينال آسيا صعود كند. با توجه به پتانسيلي كه در تيم مي‌بينم اين انتظار را داريم مقابل تماشاگران خودمان جشن صعود به فينال آسيا را بگيريم.»


وي از جلسه فوق‌العاده‌ هيات‌مديره براي بازي با اف‌سي‌سئول خبر مي‌دهد: «هيات‌مديره در اين هفته جلسه‌اي فوق‌العاده خواهد داشت تا درباره افزايش روحيه بازيكنان قبل و بعد از بازي تصميم‌گيري كند. كادر فني ما يكي از بهترين‌ كادرفني‌هاي موجود در كشور و از توانايي زيادي برخوردار است. قلعه‌نويي مي‌تواند در هر بازي شرايط را تغيير دهد چرا كه او تجربه بالايي دارد. در بازي برگشت قلعه‌نويي با يك چيدمان هجومي پيروزي را كسب مي‌كند.»


زماني در مورد محروميت يك‌جلسه‌اي قلعه‌نويي به كميته انضباطي هشدار مي‌دهد: «به عنوان يكي از اعضاي هيات‌مديره استقلال معترض چنين برخوردهايي هستم. كميته انضباطي جايگاه خودش را فراموش كرده و پا را فراتر از حد خود گذاشته است. آيا درست است با مربي‌اي كه در آسيا نتايج خوبي گرفته چنين برخوردي شود؟ چرا بايد در آستانه بازي حساس مقابل اف‌سي‌سئول كره‌جنوبي چنين تصميمي گرفته ‌شود؟ آن آقايي كه چنين تصميماتي را گرفته قطعا بايد جواب هواداران استقلال را بدهد.»


عضو هيئت رئيسه باشگاه استقلال تاكيد مي‌كند دنبال لغو محروميت قلعه‌نويي و همچنين برگرداندن يك امتياز كسر شده از استقلال هستند: «در صورتي كه استقلال بايد در اين هفته آرامش داشته باشد، با برخوردهايي كه در هيچ جاي دنيا صورت نمي‌گيرد روحيه قلعه‌نويي را به هم مي‌ريزند. تصميم كميته انضباطي سرمربي استقلال را در حالت بدي قرار داده است. ما از طريق فدراسيون پيگير اين حكم خواهيم بود. ضمن اينكه پيگير يك امتياز كسر شده از استقلال نيز هستيم و اميدواريم در آستانه بازي برگشت مقابل اف‌سي‌سئول اين يك امتياز را به استقلال برگردانند تا به نماينده ايران روحيه دهند.»
روزنامه گل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها