کد خبر: ۱۶۹۷۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۰۸ مهر ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: «اگر آبی پوشان تا دقیقه 70 یک بر صفر جلو باشند در ادامه مسابقه می توانند گل دوم و حتی گل سوم را نیز به سئول بزنند.»

598،ایمان مبعلی درباره پیروزی تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: «تیم ما دو هفته قبل از این بازی نتیجه خوبی نگرفته بود و به قول معروف محکوم به کسب 3 امتیاز بودیم. با استرس زیادی به زمین رفتیم و همین استرس نگذاشت آنطور که باید بازی کنیم اما با تلاش خوب بچه ها توانستیم پیروز شویم.»

 

وی درباره پاس گلی که به بختیاری زاده داد، تاکید کرد: «خوشحالم که یک پاس گل 3 امتیازی دادم. این برایم بسیار لذتبخش بود. از طرفی بختیاری زاده هم خیلی خوب ضربه زد و نتیجه زحماتش را گرفت. به نظر من سهراب خیلی زحمت کشیده و گلی که به ثمر رساند هم حق او است.»

 

هافبک استقلال خوزستان درباره اخراجش از زمین بازی خاطرنشان کرد: «من خطای آنچنانی نکردم و نهایتش داور باید کارت زرد می داد. خودم هنوز صحنه را از تلویزیون ندیدم اما با هرکس صحبت می کنم می گوید اخراجم صحیح نبوده است. متاسفانه این اتفاق افتاد و الکی یک بازی از همراهی تیمم محروم شدم.»

 

مبعلی درباره آورده شدن اسم محسن قهرمانی در ورزشگاه تختی اهواز اظهار کرد: «من چند بار نام او را شنیدم اما به خاطر اینکه سرگرم بازی بودم، نفهمیدم دلیل صدا زدن نام قهرمانی چه بود.»

 

او در پاسخ به این سوال که چرا استقلال خوزستان اینقدر فراز و نشیب دارد، گفت: «تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است. نیمی از بازیکنان ما برای اولین بار است در لیگ برتر بازی می کنند و به همین خاطر بعضی اوقات کم تجربگی کار دستمان می دهد. با این حال معتقدم ما در بازی هایی که باختیم هم بدشانس بودیم. وقتی مقابل استقلال تهران به آن خوبی بازی می کنیم پس می توانیم خوب کار کنیم و اینکه در برخی بازی ها عملکردمان خوب نیست به خاطر بی تجربگی برخی بازیکنان است.»

 

مبعلی درباره اینکه ویسی اعلام کرده چون بازی با صبا را برده است، از بازی های بعدی گرمکن می پوشد، بیان داشت: «به هر حال این مسائل در بین بازیکنان و مربیان وجود دارد اما ویسی خرافاتی نیست. به نظر من نتیجه فوتبال به این چیزها نیست و اینکه مربی کنار زمین چه بپوشد، ربطی به نتیجه داخل زمین ندارد.»

 

او همچنین گفت: «ویسی جدیدا خوش تیپ تر شده است. او و گواردیولا هر دو خوش تیپ هستند اما به گردپای مورینیو هم نمی رسند!»

 

مبعلی درباره دیدار استقلال و اف.سی.سئول عنوان کرد: «من مطمئنم استقلال سئول را شکست می دهد اما صعودش را نمی دانم البته به احتمال 80 درصد استقلال صعود می کند. به نظرم اگر آبی پوشان تا دقیقه 70 یک بر صفر جلو باشند در ادامه مسابقه می توانند گل دوم و حتی گل سوم را نیز به ثمر برسانند.»

 

هافبک استقلال خوزستان در ادامه افزود: «خیلی دوست داشتم در ترکیب استقلال مقابل سئول بازی می کردم. اگر بودم هرکاری می کردم تا استقلال به فینال آسیا برسد.»

 

وی درباره دیدار با داماش گیلان اضافه کرد: «برایم سخت است کنار تیم نباشم اما به هر حال شرایط اینطور است. بازی سختی داریم و هدف تیم ما در رشت گل نخوردن است. اگر گل نخوریم می توانیم گل بزنیم و برنده شویم.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها