کد خبر: ۱۶۹۶۵۶
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۰۷ مهر ۱۳۹۲
عليرضا حقيقي گفت: ياد گرفته‌ام بايد به کارم احترام بگذارم تا کارم هم به من احترام بگذارد. يک چيزهايي دست خود آدم است؛ تمرين کردن و حرفه‌اي زندگي کردن؛من سعي مي‌کنم اين دو را به نحو احسن انجام بدهم.
بي‌شک هيچ کس فکر نمي‌کرد دروازه‌بان روبين کازان پس از ترک اين تيم به ايران بيايد و نيمکت‌نشين شود. گلري که سال‌ها در پرسپوليس بوده و علاوه بر تجربه و حضور در اين تيم بزرگ يک پاي ثابت اردوهاي تيم ملي هم هست. اگرچه عليرضا حقيقي بازيکن حرفه‌اي است و هيچ وقت به نيمکت‌نشيني‌اش اعتراض نمي‌کند و حرفه‌اي رفتار مي‌کند اما واقعيت اين است که او در تيم محبوبش نيمکت‌نشين نيلسون است. با عليرضا حقيقي گلر ملي‌پوش پرسپوليس که سابقه بستن بازوبند کاپيتاني اين تيم را بر بازو دارد صحبت کرديم. مصاحبه سايت گل با عليرضا حقيقي را بخوانيد.

از شرايط پرسپوليس پس از برد مقابل فجر بگو؟

شرايط تيم خيلي خوب است ما يک باخت مقابل سپاهان آورديم که همه گفتند که حقمان نبود ولي جداي از اينکه حقمان بود يا نبود. بعد از آن بازي در مقابل فجر توانستيم با انجام يک بازي خوب آن نتيجه را جبران کنيم و بتوانيم خودمان را در کورس قهرماني حفظ کنيم. من فکر مي‌کنم ما مي‌توانيم امسال در ليگ به اهداف بزر گي برسيم.

با توجه به اينکه نيمکت‌نشين هستي شرايط خودت در پرسپوليس چطور است؟

خدا را شکر از لحاظ بدني و تمريني شرايط عالي دارم، هيچ وقت کم نمي‌گذارم چرا که ياد گرفته‌ام بايد به کارم احترام بگذارم تا کارم هم به من احترام بگذارد. يک چيزهايي دست خود آدم است؛ تمرين کردن و حرفه‌اي زندگي کردن؛ من سعي مي‌کنم اين دو را به نحو احسن انجام بدهم. من نمي‌توانم بغل نيلسون بايستم و بگويم دوتايي درون دروازه بياستيم يا نمي‌توانم به دايي بگويم بايد به من بازي بدهي. مهمترين چيز نتيجه گرفتن پرسپوليس است. زمان بازي کردن من هم فرا مي‌رسد و من بايد صبر کنم و خوب تمرين کنم تا در آن لحظه خودم را نشان بدهم چرا که خيلي چيزها براي گفتن دارم.من ياد گرفته ام که بجنگم و حقم را بگيرم و قطعاً توبت من هم مي شود.

يعني اين روزهاي سخت را به راحتي تحمل مي‌کني؟

من از کاسياس بزرگتر نيستم او هم روزهاي سختي را پشت سر مي‌گذارد و مثل من بازي نمي‌کند من هم مثل او صبر مي‌کنم چرا که قطعا نوبت من هم مي‌شود، آقاي دايي حواسش به همه چيز هست و قطعا به من فکر مي‌کند، من هميشه بايد آماده باشم تا جواب اعتماد او را بدهم.

فکر نمي‌کني با اين شرايط موقعيت‌ات در تيم ملي متزلزل شود؟

کسي از طرز تفکر کي‌روش خبر ندارد. من هنوز هم اميدوارم که در دروازه تيم ملي بايستم همه چيز دست خداست و تا لحظه آخر اميدوارم. من اميدم را از دست نمي‌دهم و در يک فرصت همه چيز را نشان مي‌دهم.

روابطت با نيلسون در تمرين چطور است؟

هيچ مشکلي با هم نداريم با يکديگر هم اتاقي هستيم و روابطمان هم خوب است و در کنار هم تمرين مي‌کنيم.

بيشتر با او در تمرينات نزديک هستي يا امير عابدزاده؟

با هر دوي آنها خوب تمرين مي‌کنم، امير را از قبل‌تر مي‌شناختم با نيلسون هم دو، سه ماه است که آشنا شده‌ام. ما همگي خيلي حرفه‌اي کنار هم تمرين مي‌کنيم.

دلت براي عابدزاده تنگ نشده است؟

مگر مي‌شود کسي دلش براي احمدآقا تنگ نشود من شاگردي ايشان را کردم و اين جزو افتخاراتم هست. اميدوارم زودتر به ايران برگردد و ايشان را ببينم.

فکر مي‌کني پرسپوليس امسال به کجا مي‌رسد، سقف اين تيم کجاست؟

من فکر مي‌کنم اگر يک مقدار به خودمان بجنبيم و مقداري هم شانس داشته باشيم هر دو تا جام را در ليگ و حذفي بگيريم. ما بايد فعل خواستن را صرف کنيم و مطمئن هستم که به موفقيت مي‌رسيم. با وجود علي دايي که خودش هميشه تشنه پيروزي است ما هم بايد بجنگيم تا به هدفمان برسيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها