کد خبر: ۱۶۹۶۵۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۰۷ مهر ۱۳۹۲
دروازه‌بان تيم فوتبال نفت تهران گفت: در مورد کاشته‌اي که زدم بايد بگويم اين کاشته بيرون 18 قدم بود، بيشتر شيطنت کريم انصاري‌فرد بود که اين گل اتفاق بيفتد.
دروازه‌بان نفت در بازي مقابل تراکتور اگر چه عملکرد خوبي داشت اما يک اشتباه در شروع مجدد بازي باعث شد که انصاري‌فرد آن توپ را تبديل به گل کند. در همين رابطه و پيرامون بازي با عليرضا بيرانوند دروازه‌بان تيم نفت و گلر شماره يک تيم ملي اميد صحبت کرديم. بيرانوند به سايت گل گفت: در کل بازي خوبي انجام داديم و فکر مي‌کنم نتيجه مساوي خيلي عادلانه‌تر بود. من متاسفم براي تراکتوري‌ها که در زمين خودشان جلوي آن همه تماشاگر از دقيقه يک تا 90 وقت‌کشي مي‌کردند. آقاي جلالي هم در مصاحبه‌اش گفته که فکر نمي‌کردم نفت اينقدر ما را تحت فشار قرار دهد. مطمئن باشيد که ما در بازي بعد اين باخت را جبران مي‌کنيم و دوباره خودمان را در کورس قهرماني قرار مي‌دهيم.

بيرانوند در ادامه گفت: در مورد کاشته‌اي که زدم بايد بگويم اين کاشته بيرون 18 قدم بود، بيشتر شيطنت کريم انصاري‌فرد بود که اين گل اتفاق بيفتد چرا که کريم از ابتدا با امين حاج‌ محمد حرف مي‌زد و مدام تصميم داشت حواس امين را پرت کند. هنگامي هم که من به توپ ضربه زدم پاي من در زمين چمن گير کرد و توپ بلند نشد و زميني رفت. براي همين کريم توپ ر ا گرفت و با توجه به اينکه امين پشتش به دروازه بود نتوانست کاري کند و من در موقعيت تک به تک گل خوردم. در واقع کريم امين را گول زد واگرنه قطعا اگر کريم اين کار را نمي‌کرد و حواس امين را پرت نمي‌کرد اين اتفاق نمي افتاد چراکه امين مدافع بزرگي است و به راحتي توپ را از کريم مي‌ گرفت اما خب اين هم قسمت بود.

وي در پايان در مورد بازگشت سوشا مکاني به تمرينات نفت گفت: سوشا دوست من و دروازه‌بان تيم ملي است و برايم قابل احترام است. من از تمرين در کنار او لذت مي‌برم و با او هيچ مشکلي ندارم ما هر دو سعي‌مان را مي‌کنيم و با تمام تلاشمان تمرين کنيم تا از دروازه‌ نفت حفاظت کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها