کد خبر: ۱۶۹۶۴۵
زمان انتشار: ۰۱:۵۳     ۰۸ مهر ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: صحبت‌هاي امير قلعه‌نويي با بازيکنان شوک مثبت و ريکاوري روحي و رواني بود.
ميرشاد ماجدي در حاشيه تمرين استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از حضور در کره يک جلسه تمرين کرده‌ايم و امروز هم تمرينات‌مان ادامه پيدا مي‌کند. قاضي و خسرو حيدري زير نظر پزشکان در حال مداوا هستند. نکونام و تيموريان هم به دليل محروميت و دو اخطاره بودن در ديدار چهارشنبه مقابل اف‌سي‌سئول غايبند.

به گزارش فارس،وي در مورد تيم کره‌اي گفت: اف‌سي‌سئول ساعت 2 صبح رسيده و امروز اولين تمرينش را در زمين شماره 2 آزادي انجام مي‌دهد.

سرپرست تيم فوتبال استقلال در مورد محروميت يک جلسه‌اي امير قلعه‌نويي در ليگ برتر گفت: ما دو نوع گزارش داريم، يک گزارش ناظر و ديگري گزارش داوري. ناظر مسابقه در آن بازي از ما تشکر هم کرد زيرا نيمکت تيم را بعد از اشتباهات داوري آرام کرديم. بنابراين بعيد است در گزارش ناظر چيزي در رابطه با محروميت قلعه‌نويي آمده باشد. در گزارش داوري هم بعيد است مسئله‌اي باشد اما شنيدم که در پايان مسابقه و به دليل آنکه قلعه‌نويي اجازه اهداي جايزه به ساموئل را نداده است، محرومش کردند که نمي‌دانم اين گزارش مربوط به ناظر است يا داور. در هر صورت تصميم عجولانه‌اي بود.

ماجدي ادامه داد: نبايد هر کسي را حذف و محروم کنيم. فوتبال ما با اينکارها نمي‌تواند حرفه‌اي بودنش را ثابت کند.

سرپرست تيم فوتبال استقلال در مورد صحبت‌هاي امير قلعه‌نويي با بازيکنان مبني بر ممنوعيت حضور در شبکه اجتماعي فيس‌بوک گفت: من در آن جلسه نبودم اما قلعه‌نويي با بازيکنان صحبت کرده است و به هر حال بعد از کره به دليل سفري که داشتيم کادر فني فرصت صحبت با بازيکنان را نداشت و قلعه‌نويي يک مربي حرفه‌اي است که مي‌داند چه زماني چه مطالبي را بگويد و به بازيکنان نکاتي را گوشزد کند. اين صحبت‌ها بيشتر ريکاوري روحي و رواني بود.

وي افزود: قلعه‌نويي يک مربي با کارنامه مشخص است که سال‌ها در ليگ برتر حضور داشته و مي‌داند چه زماني به بازيکن تذکر بدهد و چه زماني آنها را تشويق کند. صحبت‌هاي او شوک مثبتي به بازيکنان بود.

سرپرست تيم فوتبال استقلال در مورد اينکه چرا آرش برهاني بازي نمي‌کند، گفت: هيچ مربي دوست ندارد از بازيکن آماده‌اش استفاده نکند قطعا مربي بهترين‌ها را به ميدان مي‌فرستد و اگر آرش برهاني انرژي مثبت و کافي داشته باشد قطعا قلعه‌نويي از او استفاده مي‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها