کد خبر: ۱۶۹۵۸۸
زمان انتشار: ۱۸:۵۰     ۰۷ مهر ۱۳۹۲
خبرگزاری تسنیم: مربی دروازه‌بان‌های استقلال در تمرین امروز برای سنگربانان این تیم تمرینات اختصاصی در نظر گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار برگشت مقابل اف‌سی‌سئول کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز (یکشنبه) از ساعت 16 در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

*پیش از آغاز تمرین بنری در سکوهای کمپ نصب شده و روی آن نوشته شده بود: «تا ما هواداران هستیم غیرفوتبالی‌ها و رسانه‌ها نمی‌توانند زمین‌خوردن امیر قلعه‌نویی را ببینند!» این بنر خیلی زود جمع‌آوری شد. 

* آرش برهانی مهاجم استقلال با پیراهن صورتی‌ در کمپ حاضر شد.

* پیش از سوت آغاز تمرین گوران لاوره و هاشم‌ بیک‌زاده با میرشاد ماجدی صحبت کردند. لاوره دوست داشت با سرپرست استقلال بیشتر صحبت کند اما ماجدی به او گفت تمرین آغاز شده و بهتر است به سایر بازیکنان بپیوندد.

* بازیکنان استقلال با دیدن مهرداد حسینی سنگربان سوم استقلال به دلیل فوت پدربزرگش به او تسلیت گفتند. 

* امیر قلعه‌نویی که روز گذشته به مدت 20 دقیقه از عملکرد بازیکنانش در بازی رفت مقابل اف‌سی‌سئول انتقاد کرده بود امروز 5 دقیقه برای شاگردانش صحبت کرد و از آنها خواست تمام تمرکز خودشان را برای دیدار روز چهارشنبه بگذارند.

* جواد نکونام از ساعت 15 در کمپ حاضر بود تا پیش از تمرین زیر نظر ماساژور استقلال قرار گیرد. 

* حمید بابازاده مربی دروازه‌بان‌های استقلال تمرینات اختصاصی را برای دروازه‌بانان در نظر گرفته بود که بیشتر بخش‌های تمرینی وی اختصاص به خروج سنگربانان از دروازه داشت.

* فرهاد مجیدی که روز گذشته با شماره 16 و با پیراهن هاشم بیک‌زاده تمرین کرده بود امروز نیز با همان پیراهن تمرین کرد. 

* حدود 70 نفر از هواداران استقلال از نزدیک شاهد تمرین تیم محبوب‌شان بودند و درباره حرف‌های روز گذشته امیر قلعه‌نویی با بازیکنان صحبت می‌کردند و رسانه‌های نوشتاری امروز را به یکدیگر نشان می‌دادند. 

* کودکی ویلچرنشین که کنار زمین حضور داشت نگاه بیشتر بازیکنان استقلال را به خود جلب کرده بود. مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال با او خوش و بش کرد. این کودک معتقد بود استقلال روز چهارشنبه یا در ضربات پنالتی به فینال آسیا صعود می‌کند و یا دو بر یک شکست می‌خورد. 

* بازیکنان در 3 گروه کار با توپ را انجام دادند و پس از آن تمرین آقاوسط را انجام دادند. در این بخش از تمرین امیر قلعه‌نویی حضور داشت. 

* پس از پایان آقاوسط بازیکنان به دو گروه آبی و زرد تقسیم شدند تا فوتبال تحت فشار را انجام دهند. در این بخش از تمرین امیر قلعه‌نویی بارها به بازیکنان تذکر می‌داد که کار پرس را به خوبی انجام دهند. 

* محمد قاضی که مصدوم و آندرانیک تیموریان که محروم است، غایبان تمرین آبی‌پوشان بودند. 

* در بخش فوتبال مجید صالح و دیگر اعضای دستیاران امیر قلعه‌نویی در نقاطی از زمین حضور داشتند و بازیکنان را راهنمایی‌ می‌کردند.

* خسرو حیدری 15 دقیقه با دستگاه مخصوص کش تمرین کرد و سپس 15 دقیقه زیر نظر مربی بدنساز استقلال به تمرین پرداخت.

* شاهرخ بیانی، سیروس دین‌محمدی، منصور پورحیدری و مهدی فنونی‌زاده در تمرین استقلال حضور داشتند.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال استقلال در بازی برگشت مقابل اف‌سی‌سئول کره جنوبی از ساعت 19 روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رود. دیدار رفت دو تیم با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده کره پایان یافت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها