کد خبر: ۱۶۹۵۷۹
زمان انتشار: ۱۸:۴۵     ۰۷ مهر ۱۳۹۲
خبرگزاری تسنیم: دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران روز چهارشنبه برای حمایت از استقلال به ورزشگاه بیایند و ما قول می‌دهیم همه توانمان را برای صعود به فینال آسیا بگذاریم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی رحمتی پس از پایان تمرین امروز (یکشنبه) در خصوص شرایط استقلال در آستانه دیدار مقابل اف‌سی سئول کره جنوبی گفت: پس از بازی رفت سفر طولانی برای بازگشت به تهران داشتیم. از روز گذشته که تمرینات را آغاز کردیم بچه‌ها همدل و هم‌قسم شدند که هر چه در توان داریم روز چهارشنبه بگذاریم. 

وی افزود: هیچ چیز غیرممکنی وجود ندارد و می‌توانیم بازی رفت را جبران کنیم. امیدوارم هواداران روز چهارشنبه به ورزشگاه بیایند و تیم ما را تشویق کنند. ما نیز قول می‌دهیم هر چه در توان داریم بگذاریم تا به فینال آسیا صعود کنیم. 

دروازه‌بان استقلال با اشاره به شکست در بازی رفت تصریح کرد: پیش از اینکه گل اول را دریافت کنیم آنها توپی روی دروازه ما نیاوردند اما پس از دریافت گل اول شیرازه تیم ما پاشید. استقلال تیم کوچکی نیست و بچه‌ها برای جبران گل جلو کشیدند اما روی یک ضدحمله گل دوم را دریافت کردیم. بازی می‌توانست یک بر یک و یا  2 بر یک شود. 

رحمتی در مورد انتظارش از هواداران استقلال در روز چهارشنبه این هفته خاطرنشان کرد: از آنها می‌خواهم برای حمایت از ما به ورزشگاه بیایند. ما نیز همه سعی تلاش خود را می‌کنیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم. هواداران می‌دانند سال گذشته چه سختی‌ها و مشکلاتی داشتیم. 

وی اضافه کرد: سال‌های گذشته اتفاق افتاده که استقلال در بازی رفت با نتیجه 4 بر یک شکست خورده اما آن را جبران کرده است. فکر می‌کنم مشابه همین اتفاق برای پرسپولیس اتفاق افتاده است. بنابراین می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران کنیم.

دروازه‌بان استقلال در خصوص اظهارات روز گذشته امیر قلعه‌‌نویی مبنی بر اینکه بازیکنان در شبکه‌های اجتماعی حضور نداشته باشند گفت: دروغ نمی‌توانم بگویم که نمی‌دانم فیس بوک چیست. صفحه شخصی در فیس‌بوک ندارم اما شبکه هواداری دارم که آن را خودم اداره نمی‌کنم. این صفحه برای اطلاع‌رسانی است و اگر می‌بینید که صفحه هواداری دارم به این دلیل است که اگر تحقیق کنید پی می‌برید 50 صفحه به نام من در فیس‌بوک وجود دارد؛ بنابراین اگر این صفحه اصلی وجود نداشته باشد خیلی‌ها از نام من سوءاستفاده می‌کنند. 

رحمتی ادادمه داد: فیس‌بوک چیز خیلی بدی نیست اگر به صورت مثبت از آن استفاده شود. بار دیگر می‌گویم که صفحه هواداری دارم که آن را خودم اداره نمی‌کنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها