کد خبر: ۱۶۹۵۷۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۳     ۰۷ مهر ۱۳۹۲
خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته انضباطی گفت: مسئولان فدراسیون و مسئولان برگزارکننده مسابقات لیگ قابل احترام هستند و برای فوتبال زحمت می‌کشند ولی قلعه‌نویی حرکت آنها را به تمسخر گرفت.
اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اعتراض مسئولان باشگاه استقلال نسبت به محرومیت یک جلسه‌ای امیر قلعه‌نویی از سوی کمیته انضباطی اظهار داشت: قلعه‌نویی و مسئولان استقلال از این مسئله غافل شده‌اند که به چه دلیلی سرمربی استقلال یک جلسه محروم شده است. مسئولان استقلال فکر می‌کنند ما قلعه‌نویی را به دلیل اعتراض به داور محروم کرده‌‌ایم، در صورتی که سرمربی استقلال به دلیل رفتار زشتش پس از پایان بازی با ذوب‌آهن محروم شد.

وی ادامه داد: قلعه‌نویی پس از پایان بازی در حالی که ساموئل بازیکن استقلال در حال گرفتن جایزه‌ اخلاق بود، اجازه نداد این بازیکن جایزه‌اش را دریافت کند و با حالت تمسخر عنوان کرد این جایزه باید به داور داده شود. مسئولان فدراسیون و مسئولان برگزارکننده مسابقات لیگ قابل احترام هستند و برای فوتبال زحمت می‌کشند ولی قلعه‌نویی حرکت آنها را به تمسخر گرفت.

رئیس کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی در صدر بهترین مربیان کشور است و باید الگو باشد اما وقتی با پوزخند و تحقیر عوامل برگزاری مسابقه را به تمسخر می‌گیرد نباید درباره او اعمال قانون کنیم؟

حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، اعلام کرده بود اگر استقلال به فینال آسیا صعود کند محرومیت قلعه‌نویی بخشیده می‌شود. با این وجود میرشاد ماجدی سرپرست استقلال معتقد بود این مسئله ربطی به لیگ قهرمانان آسیا ندارد. رئیس کمیته انضباطی در این زمینه به تسنیم گفت: بخشیدن و یا نبخشیدن شخصی در اختیارات کمیته انضباطی و در آیین‌نامه این کمیته موجود است.

حسن زاده اضافه کرد: این مسئله به خود ما مربوط است و اگر کسی را به موقع جریمه می‌کنیم می‌توانیم به موقع نیز ببخشیم. آقایان به جای این صحبت‌ها و موضع‌گیری‌ها بدانند که قلعه‌نویی به چه دلیل محروم شده است. تا جایی که به خاطر دارم هیچ مربی داخلی حرکت قلعه‌نویی را انجام نداده بود.

وی درباره اینکه مسئولان استقلال معتقدند این حکم نباید در آستانه دیدار حساس استقلال مقابل اف سی‌سئول داده می‌شد، تصریح کرد: حکم دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال پیش از سفر استقلال به تایلند آماده بود ولی به دلیل بازی حساس این تیم در آسیا حکم را نگه داشتیم. خوشبختانه پس از صعود استقلال به نیمه‌نهایی لیگ آسیا باز هم گفتیم حکم این دیدار را اعلام نکنیم ولی ما نمی‌توانستیم بیش از این صبر کنیم تا این رای لوث شود.

رئیس کمیته انضباطی افزود: باید رای بازیکنان ذوب‌آهن را نیز صادر می‌کردیم و درست نبود که 15 روز در مورد حکمی ملاحظه‌کاری کنیم. در مورد محرومیت قلعه‌نویی باید بگویم اگر شاید به عنوان مثال عبدالله ویسی این کار را می‌کرد، محروم نمی‌شد ولی امیر قلعه‌نویی که الگوی مربیان است نباید این کار را می‌کرد.

حسن‌زاده در خصوص اظهارات امیر قلعه‌نویی مبنی بر شکایت از کمیته انضباطی گفت: صحبت‌های قلعه‌نویی را به حساب عصبانیت مقطعی او می‌گذارم. درست نیست این صحبت را انجام دهم ولی قلعه‌نویی همیشه لطف داشته و من را دوست دارد. قلعه‌نویی می‌داند کار ما قانونی است و صحبت‌هایی که انجام داده را ناشی از عصبانیتش می‌گذاریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها