کد خبر: ۱۶۹۵۵۵
زمان انتشار: ۱۸:۲۹     ۰۷ مهر ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز می‌گوید که مبلغ مورد نیازشان به حساب باشگاه واریز شده و فردا بین بازیکنان تقسیم خواهند کرد.

حمید زینی زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درخصوص وضعیت تیم در حال حاضر بیان کرد: تیم تمرینات خود را به خوبی برگزار می‌کند و هیچ مشکلی وجود ندارد ولی به احتمال زیاد علی کریمی به دلیل مصدومیت در بازی مقابل راه آهن حضور نخواهد داشت. مرتضی اسدی نیز احتمال دارد به بازی پیش‌رو با راه آهن برسد.

وی درباره شایعه حضور فرهاد پورغلامی مربی تراکتورسازی در تیم ملوان بندرانزلی بیان کرد: این موضوع شایعه است و باشگاه ملوان درخواست رسمی به ما ارایه نداده و اگر این درخواست صورت بگیرد تصمیم گیرنده آقای جلالی خواهند بود؛ زیرا سرمربی تیم آقای جلالی هستند و به نظر او احترام خواهیم گذاشت.

زینی‌زاده درباره صحبت‌هایی مبنی بر معاوضه کریم انصاری‌فرد با آرش برهانی بازیکن استقلال گفت: این موضوع نیز شایعه است و مطلب رسمی یا شفاهی بین ما و باشگاه استقلال مطرح نشده است. انصاری‌فرد تا پایان فصل در تراکتورسازی خواهد بود و کادر فنی تیم از وی راضی است.

مدیرعامل تراکتورسازان درخصوص حمایت‌های هواداران تراکتورسازی بیان کرد: هواداران تراکتورسازی بر گردن ما حق دارند و با وجود تمام مشکلات به استادیوم می‌آیند و تیم را مورد حمایت قرار می‌دهند. من از آنها تشکر می‌کنم و درخواست دارم به حمایتشان از تیم ادامه دهند و کلیه اعضای تیم و من تلاشمان را انجام خواهیم داد تا رضایت هواداران را جلب کنیم.

وی درخصوص وضعیت مالی باشگاه تراکتورسازی در پرداختی‌هایشان به بازیکنان اظهار کرد: الحمدالله مبلغی که نیاز داشتیم به حساب باشگاه واریز شده است و فردا به بازیکنان پرداخت خواهیم کرد. از نظر مالی اگر پرداختی فردا را انجام بدهیم تنها باشگاه با کمترین بدهی به بازیکنان خواهیم بود.

زینی‌زاده ادامه داد: با تمام مشکلات اقتصادی که وجود دارد تلاش کردیم تا بیشترین پرداختی را در بین باشگاه‌ها انجام بدهیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره این‌که آیا از عملکرد مجید جلالی سرمربی این تیم رضایت دارد یا خیر، اظهار کرد: ما راضی هستیم و آقای جلالی تلاش می‌کنند تا تیم نتایج خوبی را کسب کند. ان‌شاءالله اگر بازیکن جدیدی نیاز باشد با جذب بازیکنان جدید می‌توانیم از این پس امتیازات بیشتری را کسب کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها