کد خبر: ۱۶۹۴۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۰۷ مهر ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «حالا بدل شده‌ام به همان كريم انصاري‌فرد دلخواه. انگيزه‌ام چند برابر است تا در سال جام جهاني موفق باشم.»

598؛ كريم انصاري‌فرد دوباره گل زد، اين بار گل او به نفت تهران سه امتيازي بود و سرنوشت ساز. اين گل بهانه‌اي شد براي مصاحبه با او. با بازيكني كه طي 4 هفته اخير، سه گل براي تراكتورسازي به ثمر رسانده و جزو بهترين بازيكنان ليگ لقب گرفته.

 

هدف كريم بازگشت به تيم ملي است. او جام جهاني برزيل را هدف گرفته و براي رسيدن به اين هدف تلاش مي‌كند. فرقي ندارد تراكتورسازي با چه تيمي بازي مي‌كند و او روبروي كدام مدافعان. هدفش گل زدن در تمام بازي‌ها است، البته اگر موقعيتي نصيبش شود.

 

كريم انصاري‌فرد كه مدتي براي جدايي‌اش در نيم فصل، روزهاي پرخبري را سپري مي‌كرد ابتدا در اين باره صحبت مي‌كند: «فعلا همه تمركزم را گذاشته‌ام روي موفقيت تراكتورسازي. وقتي حواس همه بازيكنان ما به تيم باشد آن‌وقت مي‌توانيم روزهاي موفقي را رقم بزنيم. هوداران تراكتورسازي از ما انتظار برد دارند و براي رسيدن تيم به اين هدف هم حمايت همه جانبه‌اي انجام مي‌دهند. جالب نيست كه با عدم تمركز، خواسته آنها را برآورده نكنيم. من هم براي جدايي، همه چيز را موكول كرده‌ام به نيم فصل. اين را هم بگويم كه دوست دارم در تراكتورسازي بازي كنم و براي اين تيم گل بزنم. شايد با اين كار بتوانم اندكي از محبت هواداران را جبران كنم. پس فعلا همه چيز و همه اخبار را فراموش كرده‌ام تا ببينم سرنوشت چگونه رقم مي‌خورد. با اين كار مي‌توانم تمركز كنم روي موفقيت تراكتورسازي و گل زدن به تيم‌هاي حريف.»

 

كريم انصاري‌فرد از گل زدن صحبت مي‌كند. او دروازه نفت تهران را هم باز كرد. تيمي كه يحيي گل محمدي را روي نيمكت خود داشت. انصاري‌فرد از گلش به نفت مي‌گويد: «فكر نمي‌كردم گلر نفت اشتباه كند اما او روي يك دفع توپ ناقص، مرا صاحب موقعيت كرد و خدا را شكر من هم توانستم دروازه نفت را باز كنم. البته نفت هم با حضور يحيي گل محمدي تيم دست و پا بسته‌اي نبود. نفتي‌ها نشان دادند كه بيخودي جزو مدعيان ليگ و تيم‌هاي بالانشين جدول نيستند. آنها با برنامه‌ريزي وارد بازي شدند اما هوشياري بازيكنان و كادر فني ما اجازه نداد آنها با امتياز تبريز را ترك كنند.»

 

كريم انصاري‌فرد با گلي كه به نفت تهران زد 4 گله شد. با توجه به تعداد بازي‌هايي كه او انجام داده و دقايقي كه در زمين حضور داشته، اين 4 گل مي‌تواند آمار خوبي براي كريم باشد. آيا او از حالا به آقاي گلي ليگ و تصاحب اين عنوان كه دو فصل پيش نصيبش شده فكر مي‌كند؟ اصلا تفكر او چيست؟ جوابش را اينطور مي‌دهد: «همانطور كه گفتيد 4 گل زده‌ام اما باور كنيد به آقاي گلي فكر نمي كنم. براي من موفقيت تراكتورسازي در اولويت است. ضمن اينكه زود هم هست درباره آقاي گلي حرف بزنم. تازه 11 هفته از بازي‌هاي ليگ گذشته و جالب نيست از آقاي گلي حرف بزنم. هر وقت موفقيت تراكتورسازي براي من مسجل شد آن وقت از گل زدن و آقاي گلي هم حرف مي‌زنم. جواب اين سوال را مي‌دهم.»

 

انصاري‌فرد بر اساس آمار با 4 گل زده و 4 پاس گلي كه داده، موثرترين بازيكن ليگ تا پايان هفته يازدهم است. كريم اما از اين آمار بي اطلاع است: «موثرترين بازيكن ليگ؟ بي خبرم. خودتان مي‌دانيد كه من به آمار فكر نمي‌كنم و تمام هدفم را گذاشته‌ام براي موفقيت تراكتورسازي و خوشحالي هواداران. هيچ‌وقت در فوتبالم دنبال آمار و ارقام نبودم اما برايم جالب است كه شما چنين آماري را ارائه مي‌دهيد. اگر هم موثرترين بازيكن ليگ هستم، نتيجه زحماتي است كه كل بازيكنان تراكتورسازي مي‌كشند. زحماتي كه با گل زدن من يا پاس گل‌هاي من به بار مي‌نشيند.»

 

برزيل و حضور در جام جهاني، يكي ديگر از اهداف كريم انصاري‌فرد است. مهاجمي كه حالا انرژي و انگيزه مضاعفي دارد تا به تيم ملي برگردد و مثل قبل با لباس اين تيم بازي كند. كريم از انگيزه‌هايش مي‌گويد: «امسال سرشار از انگيزه ام. مي‌خواهم به جام جهاني بروم. حالا بدل شده‌ام به همان كريم انصاري‌فرد دلخواه. انگيزه‌ام چند برابر است تا در سال جام جهاني موفق باشم. كی روش مردي است كه بهترين‌ها را به تيم ملي دعوت مي‌كند. من هم بازي هايم را با تمام انرژي انجام مي‌دهم تا به تيم ملي برسم. موفقيت تراكتورسازي و حضور در جام جهاني، اهداف اين فصل من هستند. اميدوارم به اهدافم برسم و سال موفقي را سپري كنم.»

 

انصاري‌فرد بر اساس آمار با 4 گل زده و 4 پاس گلي كه داده، موثرترين بازيكن ليگ تا پايان هفته يازدهم است. كريم اما از اين آمار بي اطلاع است: «موثرترين بازيكن ليگ؟ بي خبرم. خودتان مي‌دانيد كه من به آمار فكر نمي‌كنم و تمام هدفم را گذاشته‌ام براي موفقيت تراكتورسازي و خوشحالي هواداران.»

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها