کد خبر: ۱۶۹۴۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۰۷ مهر ۱۳۹۲
دختر شیشه‌ای که با همدستی دو پسر جوان اقدام به سرقت خودرو و لوازم خودرو در مرکز پایتخت می‌کردند، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شدند.
باشگاه خبرنگاران ، در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در محدوده میدان رازی تهران در این رابطه پرونده ایی در کلانتری تشکیل و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. 

در این رابطه تحقیقات ماموران آغاز و گشت زنی های مستمر و هدفمند از سرگرفته شد این گشت زنی ها ادامه یافت تا اینکه صبح روز 6 مهرماه یکی از واحدهای گشتی این یگان به راننده و دو سرنشین یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکی رنگ مشکوک شده و به وی دستور توقف دادند اما راننده به جای توقف و ارائه مدارک شناسایی در یک اقدامی عجیب فرار را بر قرار ترجیح داده و به سرعت سرسام آوری از محل دور می شود.

با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز و در ادامه ماموران با هماهنگی مرکز پیام اقدام به اجرای طرح مهار می کنند.تعقیب و گریز پلیسی به مدت نیم ساعت و با همکاری سایر گشتی‌ها به طول انجامید تا اینکه متهمان در یکی از خیابان فرعی محله قزوین تهران به نام شهید قدمی با مسدود شدن سایر مسیرهای فرار،خودروی آنان متوقف و متهمان که (یک زن به نام معصومه و دو نفر مرد به نامان احسان و امیر حسین ) بودند دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان مقادیری مواد مخدر،قبضه چاقو به همراه یک آچار و لوله آهنی و چندید دسته کلید خودرو و لوازم سرقتی کشف گردید. 

در ادامه خودرو به پارکینگ منتقل و متهمان بلافاصله تحت الحفظ به کلانتری برده شدند و تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفتند. پس از طی مراحل بازجویی از متهمین مشخص گردید که نامبردگان همگی از سارقان سابقه دار و فروشنده مواد مخدر افیونی هستند که به چندین فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو اعتراف کردند.

رئیس کلانتری رازی سرگرد دلاوری با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران؛تصریح کرد: متهمین پس از تکمیل پرونده بنا به دستور مقام قضایی جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفتند. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها