کد خبر: ۱۶۹۴۱۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۰۷ مهر ۱۳۹۲
سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی درباره نقدهایی که به اجرای اخیرش با همراهی رضا صادقی منتشر شد، گفت: من راه خود را به‌ خاطر انتقاد دیگران تعطیل نمی‌کنم.
به گزارش فارس، وی با اشاره به این که همیشه  یک اتفاق تازه با مقاومت و انتقاد مواجه می شود ادامه داد: از اولین روزی که قدم به این عرصه گذاشتم؛ هر روز با مخالفت‌هایی مواجه شدم. هر گاه تجربه‌ای تازه اتفاق می افتد؛ عده‌ای با آن از در نقد برخورد می کنند و این کاملاً طبیعی‌ست. اما من مسیر خود را به سبب نقد ها تغییر نخواهم داد.
وی در توضیح این موضوع که  هر کس در این کنسرت طرفداران خود را داشت و هیچ ربطی به تلفیق موسیقی سنتی و پاپ ندارد؛ گفت: هر کس در این اجرا ترانه‌های میهنی خود را خواند و مورد حمایت و توجه مردم هم قرار گرفت. حال اگر دو نفر این اتفاق را نقد کردند ما نمی‌توانیم کار خود را متوقف کنیم.
این خواننده افزود: من به افرادی که این اثر را مورد نقد قرار دادند نقد وارد می کنم که قبل از دیدن این اثر به سرکوب کردنش پرداختند! چگونه درباره اثری نظر دادند که آن را ندیده بودند؟ پیش داوری کاری اخلاقی نیست.
در مجموع باید گفت؛ افرادی که سالار عقیلی را بیست سال است که روی صحنه می بینند؛ از سال هفتاد و دو که در تالار اندیشه حوزه هنری به روی صحنه رفتم تا امروز هفده اثر با هنرمندان بزرگ این سرزمین است. کارنامه من برای مردم شناخته شده است. من به نقدها احترام می گذارم اما باید بگویم تمام افرادی که مرا می شناسند می دانند که سالار عقیلی همیشه نوگرا بوده و  از کارنامه‌ام در کنار کر برلین ، ارکستر فیلارمونیک مونیخ به رهبری فرانک کرامر ، ارکستر سمفونیک اسلو در نروژ، ارکستر سمفونیک فرانسه اپرای لیلی و مجنون را اجرا کردم. اپرای مارکوپلو در کنگره پاریس همه و همه نشان می دهد که من همیشه به دنبال نوگرایی بوده‌ام.
این بار هم حضور در کنار یک خواننده پاپ را تجربه کردم. به هر حال هر کاری را باید یک بار تجربه کرد. این اجرا هیچ چیز از ارزش‌های رضا صادقی و من کم نمی کند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها