کد خبر: ۱۶۹۲۷۰
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۰۶ مهر ۱۳۹۲
حاشیه نگاری فارس از مراسم استقبال از رئیس جمهور
خبرنگار ما در حاشیه این مراسم شنید که سه تن از دانشجویان معترض به روحانی بازداشت شدند اما پیگیریهای لازم جهت تائید این خبر نتیجه بخش نبود.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در حالی که حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان به ایران بازگشت، جمعی از فعالین دانشجویی در ورودی پاویون جمهوری فرودگاه مهرآباد که مسیر خروج رئیس‌جمهور بود تجمع کرده و به مذاکرات صورت گرفته بین وزرای خارجه ایران و آمریکا اعتراض کردند.

در حاشیه این تجمع کمیته‌ای با عنوان صیانت از منافع ایران با حضور اتحادیه دانشجویی و مردمی در اعتراض به مذاکرات ایران و آمریکا در نیویورک، اعلام موجودیت کرد که متن بیانیه این کمیته در بین تجمع‌کنندگان قرائت شد.

در ادامه این تجمع ، معترضین به احترام شهدای هواپیمای مسافربری ایرباس که توسط آمریکائیها و در خلیج فارس سرنگون شد و شهدای دوران ستمشاهی که با گلوله‌های آمریکایی به شهادت رسیدند، یک دقیقه سکوت کردند.

از سوی دیگر حامیان حسن روحانی نیز در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور حضور داشتند که با شعارهایی همچون «روحانی متشکریم» و «صل‌علی محمد بوی بهشتی آمد» و قربانی کردن گوسفند به استقبال وی آمده بودند.

اما در حالی که دو گروه معترض و حامی حسن روحانی بدون تنش و درگیری خاصی به اعتراض و حمایت از رئیس‌جمهور ایران مشغول بودند، عبور خودروی حامل حسن روحانی  از بین جمعیت حاشیه هایی را در مراسم استقبال از حسن روحانی بوجود آورد.

با توجه به نزدیکی اذان ظهر، معترضین قصد اقامه نماز جماعت را داشتند که همزمان خودروی حامل رئیس‌جمهور نیز بی‌توجه به صف‌های تشکیل شده نماز جماعت از بین آنها عبور کرد و این امر موجب اعتراض شدید نمازگزاران و بروز درگیری بین حامیان و معترضان حسن روحانی شد که دخالت نیروی انتظامی اجازه تشدید درگیری‌ها را نداد و سرانجام خودروی حامل رئیس‌جمهور از میان تجمع‌کنندگان و فرودگاه مهرآباد خارج شد.

در این بین حضور عکاسان و خبرنگاران رسانه‌های خارجی نیز به چشم می آمد که به نظر می‌رسد انتشار اخباری نادرست از این مراسم استقبال همچون پرتاب لنگه کفش به سمت روحانی در راستای حضور این خبرنگاران و حاشیه سازی برای  مردم  ایران صورت گرفت.

خبرنگار ما در حاشیه این مراسم شنید که سه تن از دانشجویان معترض به روحانی بازداشت شدند اما پیگیریهای لازم جهت تائید این خبر نتیجه بخش نبود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها